MENU
klinika

Nga Financial Times

Shtrydhja e zinxhirit të furnizimit shtohet në prag të Krishtlindjes

14.12.2021 - 19:03

Duket se ka pak lehtësim në presionet e zinxhirit të furnizimit që mbytin biznesin global.

Raportohet sot se kostoja e ngarkesave fluturuese nëpër botë ka arritur nivele rekord, ndërsa kompanitë përpiqen të plotësojnë kërkesën në rritje në periudhën vendimtare para Krishtlindjeve.

Mungesa e kontejnerëve dhe bllokimi në porte janë ende intensive. Në Los Anxhelos, destinacioni për rreth 40 për qind të importeve kineze, rreth 75 anije me kontejnerë presin të ankorohen, sipas grupit logjistik Kuehne+Nagel, me disa të bllokuara për javë të tëra.

Kjo i ka lënë shumë biznese pa zgjidhje tjetër veçse të kalojnë në transportin ajror, duke çuar në një dyfishim të çmimeve në rrugët kryesore që lidhin prodhuesit kinezë me konsumatorët amerikanë dhe evropianë.

Problemin e ka shtuar edhe tokëzimi gjatë pandemisë së avionëve të pasagjerëve, të cilët në kohë normale bartin gjysmën e ngarkesës ajrore të botës.

Tregu global i lodrave prej 95 miliardë dollarësh është një viktimë e dukshme e shtrydhjes së zinxhirit të furnizimit, duke i bërë kompanitë perëndimore të rimendojnë varësinë e tyre nga Kina, e cila përbën 80 për qind të eksporteve globale të lodrave. Me rritjen e kostove të energjisë dhe lëndëve të para, si dhe të transportit, vendi nuk është më një bazë e lirë prodhuese sa dikur.

Lego, prodhuesi më i madh i lodrave në botë, javën e kaluar njoftoi një investim prej 1 miliardë dollarësh në një fabrikë të re në Vietnam, ndërsa Franca është duke pasur njëfarë suksesi në ndërtimin e një baze prodhimi vendas.

Por përveç “mbytjes së gjurit”, ka një mënyrë tjetër për të lehtësuar shtrëngimin, raporton Alan Beattie në buletinin e sotëm të Sekreteve Tregtare: merrni një ide më të mirë të asaj që po ndodh.

Ndërprerjet e këtij viti kanë zbuluar vrima të mëdha në të dhënat se kush po bën çfarë, ku dhe kur, dhe si po transportohet, shkruan ai.

Kompania logjistike në Mbretërinë e Bashkuar Unipart për shembull po ndërton një produkt të mësimit të makinerive për të provuar dhe krijuar zinxhirë furnizimi më të shkathët. “Ju mund të filloni të mësoni sistemin të përdorë të dhëna në lidhje me përdorimin dhe vendndodhjen e kontejnerëve, mbingarkesat e porteve, lëvizjet e automjeteve, mungesat e shoferëve dhe lëndët e para”, thotë shefi John Neill. “Atëherë ju keni shumë më tepër informacion për të menaxhuar dhe planifikuar kohën e dërgimit se më parë.”

E vetmja pengesë, shpjegon Alan, është se disa të dhëna – të tilla si rrugët e anijeve kineze – po bëhen më të vështira dhe jo më të lehta për t’u hartuar. (Ju mund të regjistroheni për buletinin e shkëlqyer të Sekreteve Tregtare këtu.)

Më të rejat për MB dhe Evropë
Kontratat e së ardhmes evropiane të gazit u rritën me 10 për qind këtë mëngjes pasi ministrja e re e jashtme gjermane, Annalena Baerbock tha se tubacioni Nord Stream 2, i cili do të dyfishonte kapacitetin e rrugës ekzistuese Rusia në Evropë, nuk përputhej me ligjin e BE-së.

Drama e politikës monetare të Turqisë u intensifikua pasi monedha e vendit arriti një nivel të ri të ulët, duke kaluar pragun prej 14 për dollarin, me një ulje tjetër të normës së interesit që pritet të enjten.

Nga Bota
Çmimet më të larta të naftës dhe fundi i kufizimeve pandemike e kanë bërë Arabinë Saudite të parashikojë një suficit buxhetor prej 24 miliardë dollarësh në vit, i pari i tij që nga rënia e çmimeve të naftës në vitin 2014. Ekonomia parashikohet të rritet 7.4 për qind pas një zgjerimi prej 2.9 për qind këtë vit.

Investitorët nuk kanë një top kristal. Por ata kanë kurbën e rendimentit. Dhe tani në SHBA, po sillet çuditërisht. “Normalisht nuk e shihni këtë lloj rrafshimi kaq herët në rimëkëmbje”, thotë një menaxher i obligacioneve. Nëse dëshironi të dini se çfarë sugjeron kjo për të ardhmen e ekonomisë amerikane dhe të kuptoni se çfarë është në të vërtetë kurba e yield-eve, lexoni këtë shpjegues të ri. Madje mund të krijosh pak muzikë, duke përdorur mjetin ndërveprues.

Biznesi japonez – të paktën përpara ardhjes së Omicron – është në një humor të sigurt, sipas sondazhit tremujor të Tankan të Bankës së Japonisë. Ndjenja midis prodhuesve është e sheshtë, por është rritur në industrinë e shërbimeve që nga heqja e gjendjes së jashtëzakonshme Covid-19 në fund të shtatorit.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Raporti i BSH për vitin 2020/ Fjala eGuvernatori Sejko në Parlament

“Ekonomia gëzon premisat për një rimëkëmbje të shpejtë”

Nga Bloomberg/ Nga SHBA tek Japonia

‘Lulëzojnë’ fabrikat botërore