MENU
klinika

Për çfarë bëhet fjalë?

Sony dhe Microsoft në garë

20.01.2022 - 12:23

Aksionet e gjigantit japonez të teknologjisë Sony kanë rënë në tregtinë në Tokio pasi Microsoft tha se planifikon të blejë kompaninë e lojërave mega Activision Blizzard, përcjell KosovaPost.

Marrëveshja me vlerë 68.7 miliardë dollarë (50.5 miliardë paund), do të ishte blerja më e madhe e Microsoft ndonjëherë dhe marrëveshja më e madhe në historinë e lojërave. Ajo do të shihte që firma amerikane të zotëronte ekskluzivitete të njohura të lojërave, duke përfshirë Call of Duty, Warcraft dhe Overwatch.

Marrëveshja do të ishte një hap i madh për markën e lojërave Xbox të Microsoft në betejën e saj kundër PlayStation të Sony. Ai gjithashtu vjen një vit pasi Microsoft bleu një kompani tjetër me ndikim të lojrave, Bethesda për 7.5 miliardë dollarë.

Blerja e Activision me probleme por të suksesshme do ta kthente Microsoft-in në kompaninë e tretë më të madhe të lojërave në botë për nga të ardhurat, pas Tencent të Kinës dhe Sony, duke shënuar një ndryshim të madh për industrinë.

Microsoft tha se marrëveshja Activision-Blizzard do ta ndihmonte atë të rriste biznesin e saj të lojërave në celular, PC dhe konzolla, si dhe do të siguronte blloqet e ndërtimit për metaverse. Blerja e krijuesit të Call of Duty vjen pasi Microsoft po zgjeron gjithashtu në mënyrë agresive shërbimin e tij të abonimit Game Pass. ”

Ne po investojmë thellësisht në përmbajtjen e klasit botëror, komunitetin dhe renë kompjuterike për të futur në një epokë të re të lojrave që i vendos lojtarët dhe krijuesit të parët dhe i bën lojërat të sigurta, gjithëpërfshirëse dhe të arritshme për të gjithë,” tha shefi ekzekutiv i Microsoft, Satya Nadella në një deklaratë.

Microsoft planifikon të blejë Activision Blizzard për 68.7 miliardë dollarë.

Në betejën për popullaritet me lojtarët, PlayStation 5 i Sony shihet gjerësisht se ka epërsinë ndaj modeleve të gjeneratës së katërt të Microsoft Xbox.

Vitet e fundit, Sony ka forcuar rrjetin e saj të studiove të lojërave të brendshme dhe ka ofruar një varg hitesh ekskluzive, duke përfshirë ekskluzivitetin e saj Spider-man, i cili e ka lënë rivalin e tij në SHBA duke luajtur catch-up. Firma japoneze është gjithashtu një pioniere në realitetin virtual dhe këtë muaj ngacmoi disa detaje kufjet e saj të gjeneratës së ardhshme.

Megjithatë, ajo përballet me konkurrencë të ashpër në atë zonë nga rivalët jo-tradicionalë si pronari i Facebook Meta Platforms, i cili po investon shumë në ofertën e tij metaverse.

Aksionet e Sony Group u mbyllën 12.8% më të ulëta në Tokio të mërkurën, gjë që ndihmoi në uljen e indeksit standard Nikkei 225 me 2.8%.