Për të marrë një filxhan çaj qumështi nga Chayan Yuese në qytetin qendror kinez të Changsha, mund t’ju duhet të qëndroni në radhë për një orë në vapën e madhe. Kompania vendase, e njohur në anglisht si “Sexy Tea”, është kthyer në një sensacion kombëtar. Është pjesë e asaj që e ka bërë Changsha një pikë të nxehtë, ose një vend ku të rinjtë vijnë për të xhiruar video për mediat sociale. Shitësit ambulantë që shërbejnë karavidhe pikante janë bërë të famshëm në internet. Turmat grumbullohen në lagjet qendrore tregtare dhe restorantet e qytetit deri në orët e para të mëngjesit, pavarësisht shqetësimeve për Covid-19. Mediat sociale kineze mbushen me fotografi të vajzave të reja, të veshura me veshje të bukura, që pozojnë përpara bustit prej graniti 32 metra të qytetit të Mao Ce Dunit, liderit revolucionar të vendit që vinte nga një qytet aty pranë.
Zhvillimi i fundit i Kinës ka përqendruar pasurinë në qytetet lindore. Tani presidenti Xi Jinping dëshiron ta përhapë atë në brendësi në vende si Changsha dhe dëshiron që procesi të drejtohet nga inovacioni në teknologjitë në zhvillim si inteligjenca artificiale (ai), kompjuteri cloud dhe prodhimi inteligjent – “industrializimi 4.0”, sipas fjalëve të tij. Direktivat e qeverisë qendrore shpesh duken shumë larg aktivitetit real të biznesit. Ato janë të mbushura me slogane të larta dhe referenca të gjata për rëndësinë e “Mendimit të Xi Jinping”. Changsha ofron një pamje të asaj se si po zhvillohet në të vërtetë revolucioni i zotit Xi.
Qyteti është një nga 15 qendrat urbane që po përpiqet të bëjë hapin drejt elitës së vendit. Së bashku ata njihen si qytete “të reja të nivelit të parë” dhe tashmë përbëjnë rreth një të pestën e PBB-së së Kinës. Në Changsha, qeveria lokale është e lumtur që ka një ekonomi wanghong: planifikuesit duan ta bëjnë qytetin një qendër për kulturën dhe turizmin që sjell 500 miliardë juanë (74 miliardë dollarë) të ardhura në vit, nga më pak se 200 miliardë në 2021. Ata shpresojnë Dyqanet e çajit në modë do të ndihmojnë gjithashtu me një sfidë shumë më të madhe dhe fokusin kryesor të strategjisë së tyre të rritjes: përmirësimin e bazës industriale të qytetit. Kjo do të nënkuptojë tërheqjen e një turme kompanish të reja dhe njerëz të talentuar në një rajon qindra kilometra larg zonave të pasura bregdetare.
Baza industriale e fortë, por e modës së vjetër e Changsha e bën atë tipike për nivelin e ri të parë. Është shtëpia e dy firmave më të mëdha të makinerive të ndërtimit në Kinë, Sany dhe Zoomlion. Një firmë tjetër, bsb, është një nga specialistët më të mëdhenj të ndërtimit të parafabrikave në vend. Në një qytet në jug të Changsha është një nga qendrat kryesore të prodhimit të crrc, veshje shtetërore hekurudhore e Kinës.
Sfida e parë me të cilën përballen planifikuesit është përmirësimi i industrisë ekzistuese të qytetit përmes dixhitalizimit dhe automatizimit. Qeveria ka dhënë subvencione bujare për të inkurajuar kompanitë e teknologjisë së internetit që të grumbullohen rreth firmave ekzistuese të makinerive, ndërtimit dhe transportit. Si rezultat, janë krijuar mijëra firma të lidhura me automatizimin. Zyrtarët po monitorojnë se çfarë do të ndodhë më pas. Një reformë e kohëve të fundit në parqet industriale mat shumën e taksave që paguajnë kompanitë për mu (0,17 hektarë) tokë që ata zënë, dhe përfundimisht do të largojë paguesit e ulët.
Përmirësimet industriale shpesh përfshijnë integrimin e sistemeve krejt të reja – internet 5g ose logjistikë me fuqi artificiale – në firmat e vjetra për të ndihmuar në rritjen e efikasitetit, theksojnë analistët në Jefferies, një bankë investimesh. Baosight, një gjigant i dixhitalizimit industrial në pronësi të shtetit, e ka ndihmuar këtë në shumë fabrika çeliku. Këto lloj ndryshimesh mund të zgjasin me vite dhe kërkojnë ofrues të mëdhenj dhe me përvojë të teknologjisë për t’u zbatuar.
Sfida e dytë është përshpejtimi i një bumi në kompanitë e reja të teknologjisë. Ashtu si disa qytete fqinje, Changsha po nxiton të ndërtojë parqe AI dhe prodhimi të zgjuar; vitin e kaluar Ministria e Shkencës dhe Teknologjisë njoftoi se do të ndërtonte një zonë kombëtare të inovacionit AI në qytet. Rreth 5,180 firma që pretendojnë se ofrojnë shërbime të lidhura me ajrin u krijuan në Changsha në shtatë muajt e parë të 2022, nga rreth 3,000 në të gjithë vitin 2021, sipas Qichacha, një firmë e inteligjencës korporative. Trendi është pasqyruar në qytetet e brendshme të Kinës. Është e dyshimtë nëse kjo pasqyron sipërmarrjen e vërtetë të teknologjisë; Ekspertët besojnë se shumë nga firmat e reja të AI bëjnë pak në rrugën e inovacionit të vërtetë.
Një qendër teknologjike në zhvillim ka nevojë gjithashtu për një furnizim të qëndrueshëm të talenteve. Në prill, qeveria vendore njoftoi një listë me 45 masa që synojnë tërheqjen e profesionistëve të rinj në qytet, duke përfshirë grante bujare deri në 100 milion juanë për shkencëtarët më të mirë dhe organizatat e teknologjisë. Liria e stilit të jetesës së Wanghong të qytetit është një tjetër tërheqje. Changsha ka disa nga çmimet më të ulëta të shtëpive nga çdo qytet i madh në vend, duke e bërë atë veçanërisht tërheqës për sipërmarrësit e rinj. “Një familje mund të marrë dyfishin e hapësirës në një apartament këtu në krahasim me një qytet bregdetar,” thotë Xu Dihong, themeluesi i Cadstar, një kompani vendase e softuerëve industrialë. Çaji i qumështit dhe ngrënia e natës vonë me karavidhe nuk bëjnë dëm.
Megjithatë, ato mund të mos jenë të mjaftueshme. Wang Peng i Huijiang Automation Technology, një firmë teknologjike që krijoi një zyrë në Changsha vitin e kaluar, thotë se pavarësisht nga të gjitha stimujt, është ende e vështirë të punësosh njerëzit e duhur. Edhe qendrat e krijuara të teknologjisë si Suzhou dhe Shenzhen përballen me mungesa të stafit të talentuar. Qyteti ka pak lidhje ndërkombëtare. Vendndodhja e saj thellë në brendësi të Kinës e ka bërë të vështirë sjelljen e nivelit më të lartë të talenteve, veçanërisht kinezët që kthehen nga universiteti ose punojnë jashtë vendit, thotë një profesor në një universitet lokal. Është një problem që mund të parandalojë që shumë prej qyteteve të reja të nivelit të parë të bëjnë hapin drejt majës.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Economist