Më e madhja, më e fuqishmja, më modernja… të gjithë këta janë mbiemra që i përshtaten anijes luftarake amerikane USS Gerald R. Ford, e para e klasit të aeroplanmbajtësve me të njëjtin emër që mban emrin e ish-presidentit amerikan.
337 metra e gjatë, deri në 78 metra e gjerë, 76 metra e lartë, me një sipërfaqe në kuvertë më të madhe se tre fusha futbolli dhe një zhvendosje mbi 100 mijë tonë, kjo anije bën përshtypje me përmasat e saj.
Përveç përmasave, të cilat asnjë anije tjetër luftarake nuk mund të krahasohet, Ford dallohet me një sërë teknologjish të reja që e lejojnë atë të jetë më efikas në krahasim me klasën e mëparshme Nimitz, aftësinë për të nisur një numri i fluturimeve dhe, në përgjithësi, për të projektuar fuqinë e Marinës Amerikane në mbarë botën në një mënyrë që realisht nuk ka ekuivalente.
Planifikimi dhe zhvillimi i klasës Ford filloi në vitet ’90 të shekullit të kaluar. Ajo që e bën klasën e Ford të veçantë janë deri në 23 zgjidhje të reja teknologjike në bord.
Propozimi fillestar i Marinës ishte maksimumi tre risi, të cilat do të ulnin ndjeshëm koston. Por sulmi më 11/09/2001 ndryshoi gjithçka dhe Sekretari i Mbrojtjes i atëhershëm i SHBA Donald Rumsfeld këmbënguli në futjen e sistemeve të reja.
Zemra e anijes së re janë dy reaktorë bërthamorë Bechtel A1B, që janë shumë më të automatizuar dhe më të avancuar se ata të mëparshmit.
Aktualisht anija përdor vetëm gjysmën e kapacitetit dhe pjesa tjetër është e rezervuar për sisteme të reja që do të futen në të ardhmen.
Padyshim, risia më e madhe janë katapultat e reja EMALS, që dikur nuk i pëlqenin ish-presidentit amerikan Donald Trump, i cili madje këmbënguli që të kthente katapultat e vjetra me avull.