MENU
klinika

Vetëm me një touch

Telefoni juaj si kartë kryesore për rezervim

23.11.2018 - 20:24

Aplikacioni më i madh i Kinës, WeChat, u bashkëpua me InterContinental për të hapur një hotel smart në Shangai që lejon përdoruesit të rezervojnë dhoma, të kontrollojnë në distancë dhe të përdorin telefonat e tyre si karta kryesore.

Të gjitha pa kërkuar asistencë njerëzore. Sapo të kenë përfunduar rezervimin e tyre, udhëtarët verifikojnë identitetin e tyre në hotel nëpërmjet njohjes së fytyrës dhe japin akses ne kartën e tyre dixhitale.

Megjithate hoteli është është i lidhur mjaftueshëm për të siguruar shërbime të shpejta në internet, sipas një njoftimi për shtyp të përbashkët.

WeChat dhe kompania e tij mëmë Tencent kanë punuar në zhvillimin e përvojave smart të hoteleve që nga 2014, por tani është shtuar njohja e fytyrës në përzierje për kontrolle identiteti më të shpejta.

porosit mengjesin me aplikacion-konica.al
porosit mengjesin me aplikacion-konica.al

Tradicionalisht, hotelet në Kinë ju kërkojnë të merrni një foto të fytyrës tuaj dhe ID të tanishme të skanohen dhe kopjohen para se të hyni në dhomën tuaj.

Megjithatë, aksesi në internet e ofruar nga shumica e hoteleve në Kinë mbetet e kufizuar nga firewall zbatuar nga rregullatorët dhe shumë zinxhirë të hoteleve perëndimore kanë ndalur ofrimin e VPN falas.

Nëpërmjet WeChat, udhëtarët gjithashtu mund të perdorin shërbimin në dhomë, të bëjnë pagesa, të vendosin ajër të kondicionuar në dhomë dhe të rregullojnë perdet dhe ndriçimin e gjitha kjo vetem nepermjet smartpohnit tuaj.

Bonot e mëngjesit përfshihen në të dhënat e klientit brenda aplikacionit, kështu që mund të skanoni fytyrën tuaj në zonën e ngrënies për të rrëmbyer një vakt.

Nëse keni rezervuar një suitë ekzekutive, ekziston një shërbim 24 orë shërbëtor që mund të thërrisni nëpërmjet WeChat. Në mënyrë të ngjashme, check-outs bëhen edhe përmes aplikacionit.