MENU
klinika

BBC/ Brenda 6 muiajve

Flybe, “viktima” e parë dhe jo e fundit e COVID-19

06.03.2020 - 14:02

Dështimi i linjës ajrore më të madhe rajonale të Evropës Flybe mund të jetë fillimi i më shumë viktimave, parashikojnë analistët. Një organ i industrisë ajrore globale paralajmëroi goditjen financiare nga koronavirusi mund të arrijë në 113bn $ (87bn £) këtë vit. Ekspertët e linjës ajrore po parashikojnë më shumë dështime ndërsa pasagjerët anulojnë fluturimet. Rënia e Flybe “ka të ngjarë të jetë e para nga shumë në vitin 2020”, tha James Goodall, analist i transportit në Redburn.

“Ne presim që ‘shkatërrimi’ i kërkesës i shkaktuar nga Covid-19 përshpejtoi shkatërrimin e tij dhe ne besojmë se falimentime të mëtejshme të linjës ajrore duhet të priten në muajt e ardhshëm.”Linjat ajrore mund të humbasin 63bn në 113bn $ në të ardhura nga rënia e trafikut të pasagjerëve globalisht këtë vit, tha të enjten Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA). Muajin e kaluar, ajo kishte parashikuar humbje prej 29 miliardë dollarë. Kërkesa ka rënë, jo vetëm nga pushuesit, por nga udhëtimet e korporatave pasi firmat kufizojnë udhëtimet e biznesit për punonjësit dhe konferencat janë shtyrë.

“Do të ketë një rritje të konsiderueshme të linjave ajrore që “kthehen në viktima”, tha Michael Duff, drejtor menaxhues në The Airline Analist. Duff veçoi një pjesë të vogël të linjave ajrore me bazë në Kinë, Hong Kong, Tajlandë, Korenë e Jugut, Norvegji dhe Meksikë që vlerësojnë shumë pak në indeksin e forcës financiare të firmës së tij. “Ky është një moment shumë i vështirë për industrinë e linjave ajrore dhe do të ketë të bëjë me ruajtjen e parave të gatshme,” tha Greg Waldron, redaktori menaxhues i Azisë i revistës Flightglobal.”Do të jetë një kohë shumë sfiduese për ato linja ajrore që nuk kanë shumë para, veçanërisht ato që janë përfshirë në një luftë çmimesh.”

Analistët thanë se linjat ajrore rajonale në Azi ishin më të rrezikuara pasi mbështeten shumë te pasagjerët nga Kina, epiqendra e shpërthimit të koronavirusit. “Ata gjithashtu kanë disa prej prapambetjeve më të mëdha të rendit të avionit, kështu që ne mund të presim njëfarë presioni në Airbus dhe Boeing për të vonuar dërgesat dhe për të rimbursuar depozitat e avionëve,” shtoi z. Duff.Shumë linja ajrore kanë prezantuar masa për uljen e kostove, siç është kërkesa e personelit që të marrë leje të papaguara dhe të paguajë ulje pasi avionët janë të bazuar.

Emirates u ka kërkuar punëtorëve të marrin leje të papaguar deri në një muaj, ndërsa Cathay Pacific i kërkoi stafit të marrë tre javë pushim të papaguar. Linja ajrore rajonale Flybe hyri në administrim të enjten pasi një ofertë për fonde të reja, por dështoi. Paul Charles, një ish drejtor i Virgin Atlantic, tha në programin e BBC sot se ai priste “viktima të tjera” për shkak të presioneve të tilla si koronavirusi. “Do të shihni një konsolidim masiv brenda kohës së gjashtë muajve,” tha ai. “Ekipet e menaxhimit në linjat ajrore për momentin janë shtrirë plotësisht për shkak të koronavirusit. Ju nuk do të shihni që dikush tjetër të hyjë brenda dhe të përpiqet të rimbush rrjetin ose të plotësojë boshllëkun e lënë nga Flybe.”

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


"Ekonomia italiane ka qënë në rrugë të keqe"

BBC/ “Këtë goditje nuk e solli COVID-19”

Si do përballohet ulja e çmimit të aksioneve?

BBC/ Virusi “ngrin” aeroportet britanike

Ç'po ndodh me naftën?

Coronavirus/ Bie kërkesa globale


Euro bie në nivelin më të ulët të dy viteve kundrejt dollarit

Çfarë po ndodh me monedhën europiane?

“Do ketë barazim të moshës për secilën gjini“

Daljet në pension 67 vjeç, Qeveria: Përpara vitit 2056!

REL: Zilja e alarmit është ndezur!

Ekonomia ruse drejt rënies së pashmangshme!