MENU
klinika

Nga Russian Today/ Ditët e arit të zi në treg janë të numëruara

A mund të bashkëjetojë nafta në tregjet moderne?

21.02.2021 - 17:18

Si rezervat EV ashtu edhe rezervat e naftës po rriten në një treg gjithnjë e më irracional, por ndërsa industria e automjeteve elektrike po zhvillohet shpejt, industria e naftës po piqet shpejt.

Megjithëse koronavirusi i ri ka shkaktuar kërdi në shumë sektorë të ekonomisë globale, duke lënë dyfishin e njerëzve të papunë në Shtetet e Bashkuara në krahasim me Shkurtin e vitit të kaluar, një normë në rritje të papunësisë afatgjatë dhe duke çuar në më shumë se tetë milion banorë të SHBA nën vijën e varfërisë që nga vera e kaluar. Në asnjë sektor nuk është kjo më e vërtetë sesa në fushën e automjeteve elektrike.

Vetëm Tesla fitoi mbi 700 përqind në vitin 2020 dhe mori një nxitje shtesë nga pranimi në S&P 500, duke bërë që Elon Musk të eklipsonte Jeff Bezos si njeriun më të pasur në Tokë për një kohë të shkurtër. Në të vërtetë, energjia e gjelbër dhe aksionet EV shohin investime rekord nëse investimet në Mjedis, Qëndrueshmëri dhe Qeverisje (ESG) vazhdojnë dhe 2021 do të jetë një vit tjetër i shkëlqyeshëm për burimet e ripërtëritshme në tregun e aksioneve.

Është bërë shumë për koincidencën pa dyshim simbolike të Tesla, një kompani automjetesh elektrike që është bërë emblematike e një të ardhme më miqësore me klimën, duke hyrë në S&P 500 vetëm dy muaj pasi gjigandi i naftës Exxon Mobil u rrëzua nga Dow Jones Industrial Indeksi Mesatar pas gati një shekulli në radhët e disa prej kompanive më të respektuara dhe më të ngurta të çipave blu në botë. E gjitha vuri në dukje një linjë historie shumë të rregullt dhe të shitshme: karburantet fosile, energjia e pastër dhe jeshile brenda dhe lart. Por realiteti, sigurisht, nuk është kurrë kaq i thjeshtë.

“Një treg i zhurmshëm i demave mund të bëjë edhe ide kontradiktore të vërteta, siç mund t’ju thoshin investitorët e automjeteve elektrike dhe të karburanteve”, raportoi media e lajmeve kryesore të investimeve financiare dhe investimeve Barron këtë javë. “I pari po përpiqet të zhvendosë të dytin, por tani për tani, të dy sektorët bashkëjetojnë për fat të mirë në treg.”

Është e vërtetë që rezervat e naftës nuk po shkëlqejnë si dikur, dhe se rezervat EV janë shumë të nxehta për tu trajtuar, por është shumë shpejt për të numëruar jashtë karburantet fosile. Kjo është provuar nga kthimi mbresëlënës i sektorit të naftës nga goditja brutale që pandemia Covid-19 i dha sektorit. Më pak se një vit më parë, në 20 Prill, West Texas Crude Intermediate u ul në gati 40 dollarë nën zero për fuçi. Por tani, ndërsa ekonomia globale rimëkëmbet dhe kërkesa e naftës kthehet, çmimet e naftës së papërpunuar janë rritur në një 52-javë të lartë dhe standardi evropian i naftës Brent Crude arriti në 60 dollarë për herë të parë që nga përplasja spektakolare e vitit të kaluar.

“Më shumë automjete elektrike përfundimisht do të nënkuptojnë kërkesë më të ulët për naftë”, pranon Barron, por ky tranzicion nuk do të ndodhë brenda natës.

Në të gjithë botën, fushatat për të zëvendësuar makinat me karburant me gaz po marrin shpejtësi, por një tranzicion gjithëpërfshirës do të kërkojë shumë përparime teknologjike dhe të infrastrukturës dhe këto gjëra duan kohë. Koha e parashikuar që do të duhet, megjithatë, vazhdon të kontraktohet pasi më shumë investitorë, udhëheqës botërorë dhe udhëheqës të industrisë hedhin peshën e tyre prapa tranzicionit.

Pra, ndërsa nafta është rikuperuar në tregje, ditët janë të numëruara. Shumë ekspertë pretendojnë se piku i naftës tashmë po ndodh ndërsa flasim, ndërsa është mbresëlënëse që nafta ka arritur të kthehet në nivele të pranueshme, sigurisht që nuk po sheh llojin emocionues të rritjes që është sektori i energjisë.

“Sektori i Zgjedhjes së Energjisë SPDR ETF është rritur rreth një përqind në tregtinë në treg dhe ka shtuar 12 përqind vit deri më sot, shumë më mirë se rritja prej 3.5 përqind e S&P 500”, raporton Barron.

“Pra EV apo vaj?”pyet artikulli.

Ndërsa kjo mund të jetë e vërtetë sot, sigurisht që nuk do të jetë e vërtetë për shumë më gjatë. Pavarësisht nëse është për arsye mjedisore ose arsye thjesht ekonomike ose të dyja, investitorët dhe tregjet po e bëjnë të qartë një gjë: lëndët djegëse fosile janë ende të rëndësishme për tani, por EV dhe burimet e ripërtëritshme janë e ardhmja.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Më shumë falimentime se vrasje...

“Nuk është krizë shëndetësore, por ekonomike”