MENU
klinika

Financial Times: Përçarja e punës mund të përkeqësojë ngushticat tregtare

Grevat e punëtorëve kërcënojnë ‘trazira’ në zinxhirin e furnizimit

01.09.2021 - 10:32

Një nga kompanitë më të mëdha të anijeve të Azisë po përballet me kërcënimin e grevave të afërta të punëtorëve, duke rrezikuar ndërprerje të mëtejshme të zinxhirëve të furnizimit global që tashmë po luftojnë kostot e larta dhe mungesat e kontejnerëve dhe çipave kompjuterikë.

HMM me bazë në Korenë e Jugut do të zhvillojë bisedime të mërkurën pasdite me sindikatën e kompanisë për rritjen e pagave pasi marinarët dhe punonjësit e porteve votuan në favor të një greve muajin e kaluar, duke kërkuar rritje të mprehtë të pagave ndërsa fitimet e grupit u rritën.

Analistët thanë se një grevë ka të ngjarë të shkaktojë përçarje të mëtejshme në zinxhirët global të furnizimit të teknologjisë dhe automobilave, të cilët janë tendosur nga mungesa e materialeve dhe pjesëve, si dhe ngushticat në porte për shkak të kufizimeve të lidhura me koronavirusin dhe mungesave të stafit.

“Nëse ata në fakt hyjnë në grevë, kjo do të krijojë efekte goditëse në transportin ndërkombëtar,” tha Uhm Kyung-ah, një analist në Shinyoung Securities.

Menaxhmenti i HMM ka propozuar një rritje të pagës prej 8 përqind dhe një bonus prej gjashtë muajsh, por sindikata e refuzoi ofertën.

Një zëdhënës i HMM tha se punëtorët “po kërkonin që kompania të normalizonte pagën e tyre ndërsa kompania dëshiron të rrisë gradualisht nivelin e pagës”, duke pranuar se pagat nuk ishin rritur në tetë vitet e fundit.

HMM besonte se shanset për një grevë ishin të ulëta dhe menaxhmenti shpresonte se mund të arrinte një marrëveshje me sindikatën të Mërkurën “për të shmangur trazirat në transportin detar”.

Zinxhirët e furnizimit mbeten të prekshëm edhe nga ndërprerjet e vogla. Mbylljet në portet kineze këtë vit goditën tregtinë ndërkombëtare, me bllokimin e anijeve të vendosur për të zgjatur trazirat e zinxhirit të furnizimit në vitin e ardhshëm.

HMM vlerësoi se një grevë tre-javore do të rezultonte në rreth 580 milionë dollarë humbje operative për kompaninë dhe transportuesit e tjerë me të cilët ka krijuar aleanca. Mungesat globale të lëndëve të para dhe kapaciteti i mallrave kanë çuar gjithashtu në një aktivitet më të dobët industrial në Korenë e Jugut dhe disa nga partnerët e saj tregtarë.

Rritja e aktivitetit të fabrikës së Koresë së Jugut u ngadalësua në gusht për herë të parë në një vit ndërsa kërkesa për eksporte të rëndësishme si gjysmëpërçuesit u rrit me një ritëm më të ngadaltë pasi varianti shumë infektiv i koronavirusit Delta u përhap në të gjithë botën.

Indeksi i menaxherëve të blerjeve të rregulluar sezonalisht të vendit ra nga 53.0 në korrik në 51.2 në gusht, ose pak më shumë se kufiri 50 që ndan zgjerimin nga tkurrja, sipas IHS Markit.

Megjithëse prodhuesit e Koresë së Jugut presin që situata e zinxhirit të furnizimit të përmirësohet sapo të ulet pandemia, eksportuesit aziatikë po garojnë për të siguruar kapacitetin e transportit pasi grupet logjistike po përballen me mungesat e kontejnerëve dhe mungesën e shtratit në porte.

Grupet e transportit të kontejnerëve po gëzojnë fitime të pashembullt pasi kërkesa e shtuar për mallra nxiti tarifa më të larta të ngarkesave nga gjysma e dytë e vitit të kaluar.

HMM raportoi një fitim rekord operativ prej 2.4tn Won (2.1 miliardë dollarë) në gjysmën e parë, krahasuar me Won136.7bn një vit më parë. Të ardhurat e saj pothuajse u dyfishuan në Won5.3tn në të njëjtën periudhë.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Financial Times