MENU
klinika

Çfarë duhet të keni parasysh?

Si të zgjidhni një makinë të mirë të përdorur

16.04.2022 - 12:40

Makinat e përdorura mund të jenë më pak të lira se ato të rejat. Por është e dobishme të dini se si të zgjidhni një makinë të mirë që nuk do t’ju sjellë probleme në të ardhmen.

Ne kemi mbledhur gjërat më të rëndësishme për të ditur që do t’ju ndihmojnë në këtë proces të vështirë.

Kërkojini dikujt që di shumë për makinat t’ju ndihmojë.

Nëse nuk dini asgjë për makinat, kjo është në rregull: gjeni një shok ose dikë tjetër që e njihni . Gjithashtu, duhet të keni:

  • Një magnet për të kontrolluar riparimet e fshehura të ndryshkut.
  • Një elektrik dore për të parë.
  • Një listë kontrolli e gjërave për të kërkuar. Ne do të ofrojmë një në këtë artikull.

Takohuni me shitësin gjatë ditës në mënyrë që të shihni më mirë të gjitha detajet . Drita e zbehtë e mbrëmjes mund të mos ju lejojë të shihni disa dëmtime. Shikoni mbi trupin e makinës.

  • A është nuanca e bojës e njëjtë në të gjitha pjesët? Ngjyrat e ndryshme janë shenjë e riparimeve pas aksidenteve.
  • Kërkojini shitësit të ndezë të gjitha dritat për të parë nëse ato funksionojnë.
  • Nëse keni fëmijë, uleni ndenjësen e fëmijës për të kontrolluar nëse mund të përdoret në këtë makinë.

Kontrolloni të gjitha dokumentet.

  • Hapi i parë i kontrollit të një makine të përdorur është marrja e një raporti mbi historinë e saj. Kontrolloni historinë e tij dhe pyesni pronarin nëse i ka ende të gjitha dokumentet për punën që është bërë për ta rregulluar atë.
  • Numri i identifikimit të automjetit (VIN) ose  numri i targës mund t’ju tregojë shumë për një makinë. Kontrollimi i VIN-it është një mënyrë e shpejtë për të parë nëse të dhënat reale për makinën janë të njëjta me të dhënat e ofruara nga shitësi. VIN mund të përdoret gjithashtu për të zbuluar nëse ka ndonjë problem me makinën.
  • Mos harroni se të gjithë shitësit thonë se makina kishte vetëm një pronar sepse e bën atë më të vlefshme. Raporti për makinën do të tregojë nëse ajo që ju kanë thënë është e vërtetë.

Kontrolloni pamjen e makinës.

Siç thamë më parë, është më mirë të shikoni një makinë gjatë ditës dhe në mot të mirë, sepse pikat e shiut dhe ndriçimi i dobët mund të maskojnë shumë probleme. Shumica e makinave të vjetra kanë ndryshk mbi to. Por nëse është problem apo jo, varet nga vendndodhja e tij . Korrozioni strukturor është i rrezikshëm dhe ndryshku në trupin e makinës gjithashtu mund të jetë një problem.

Ndonjëherë, ndryshku nuk është i dukshëm, por nuk do të thotë se nuk është aty. Për të kontrolluar dhe parë nëse ishte e fshehur, kërkoni bojë të keqe. Mund të përdorni një magnet për ta kërkuar: nuk do të ngjitet aty ku është lyer ndryshku. Por testi i magnetit nuk do të funksionojë nëse boja përmban pluhur hekuri.

Gjithashtu, kapakun për ndryshk:

  • në pjesët që mbajnë peshë dhe montimet e timonit
  • nën qilima, veshjen e bagazhit dhe në zonën e gomave rezervë
  • brenda derës së kapakut të gazit

Bëni një provë.

Përpara se të hipni në makinë, sigurohuni që ajo është e siguruar. Ju mund të jeni përgjegjës për çdo dëm nëse drejtoni një makinë të pasiguruar. Kur jeni në makinë, kushtojini vëmendje gjërave të mëposhtme :

  • A janë ndezur dritat paralajmëruese?
  • A fiken dritat e nivelit të vajit dhe ftohësit pas disa sekondash?
  • A fiket drita e frenave të dorës kur lirohet frena?
  • A rrotullohet shpejt motori i motorit dhe a ‘kap’ shpejt motori?
  • A ka ndonjë zhurmë të çuditshme?
  • A fiket drita e presionit të vajit pasi makina ka funksionuar për disa sekonda?
  • Kontrolloni shkarkimin. A del tym blu? Tymi i bardhë ose blu mund të tregojë një problem serioz.
  • Zhurmat e zhurmave ose zhurmave gjatë nisjes dhe ndalimit mund të nënkuptojnë probleme me montimet e motorit, shkarkimin, pezullimin, transmetimin ose boshtin e makinës.
  • Zhurmat e goditjes ose trokitjes mund të vijnë nga një kushinetë shufre, pistoni ose kunja pistoni që dështon.
  • Zhurmat e kërcitjes kur frenoni mund të nënkuptojnë se nevojiten jastëkë ose rreshta të rinj frenash.
  • Kur vendosni këmbën poshtë, a tërhiqet motori pa probleme, pa ngecje apo humbje të energjisë?
  • Kur heq këmbën, a fiket motori pa probleme?
  • Provoni ta ndryshoni shpejt marshin disa herë, a ka zhurmë kërcitëse? Kutia e shpejtësisë mund të ketë nevojë për punë.

Gjeni një rrugë të qetë dhe provoni një ndalesë urgjente, nga rreth 20 mph. Vendosni fort frenat, por mos i përplasni. Makina duhet të ngadalësojë shpejtësinë e shpejtë dhe në një vijë të drejtë (nëse makina fillon të anohet në njërën anë, lëshoni frenat dhe korrigjoni drejtimin).

Kërkoni një mekanik të kontrollojë makinën.

Merrni një mekanik për të  kontrolluar makinën. Mos u mbështetni në atë që ju thotë shitësi (ose mekaniku i tij). Po, do t’ju kushtojë para shtesë, por ju mban të sigurt nga nevoja për të riparuar makinën menjëherë pas blerjes së saj. Përveç kësaj, mund të zbuloni fakte që do t’ju japin më shumë levë për të negociuar çmimin. Një mekanik i mirë jo vetëm që do të gjejë problemet që nuk janë të dukshme për shumicën e njerëzve të zakonshëm, por do t’ju tregojë gjithashtu se sa do të kushtojnë riparimet.

Mos zgjidhni makina bazuar në kilometrazhin e tyre.

Largësia e ulët nuk do të thotë domosdoshmërisht më pak probleme.

Një makinë e mirëmbajtur mirë mund të bëjë lehtësisht  200,000 milje, dhe ndoshta edhe më shumë se kaq. Motorët mund të funksionojnë për një kohë shumë të gjatë nëse mirëmbahen siç duhet , dhe ia vlen ta mbani mend këtë. Largësia e ulët është shumë e rëndësishme për blerësit e makinave të përdorura, por blerësit shpesh i kushtojnë shumë rëndësi.

Jini gjithmonë gati për t’u larguar.

Kur jeni duke blerë një makinë, strategjia më e mirë është gjithmonë të jeni gati për t’u  larguar. Ka shumë gjëra që mund të çojnë në shpenzime të  mëdha me makinën në të ardhmen e afërt: goma të këqija ose periudha të skadimit të mirëmbajtjes. Përdorni këta faktorë për të diskutuar çmimin. Nëse shitësi nuk dëshiron të negociojë çmimin, dhe është e qartë se ata duan shumë për makinën, thjesht refuzoni marrëveshjen dhe largohuni.