MENU
klinika

Ja për çfarë bëhet fjalë?

Një dyqan i ri i YouTube, cila është risia më e fundit e platformës?!

23.08.2022 - 13:02

Sipas një studimi të bërë së fundmi në lidhje me rrjetet sociale është raportuar se platfroma e YouTube preferohet gjerësisht nga të rinjtë dhe është në një nivel me Instagram dhe TikTok. Sipas Qendrës Kërkimore Pew, përqindja e adoleshentëve amerikanë midis 13 dhe 17 vjeç që thonë se përdorin Facebook ka rënë nga 71% nga viti 2014 dhe në vetëm 32% këtë vit. Por të ndalemi pak tek YouTube dhe risitë e tij.

Platforma e Alphabet Inc YouTube po planifikon të lançojë një dyqan online për shërbimet e transmetimit të videove. Kompania është në bisedime me kompanitë e tjera për pjesëmarrjen në platformë, të cilës i referohet nga brenda si një “dyqan kanalesh”, thuhet në raport, duke cituar burime të afërta që janë marrë me diskutimet e bëra së fundmi. Platforma ka qenë në punë për të paktën 18 muaj dhe mund të jetë e disponueshme që në fillim të vjeshtës, shtoi raporti.

Ky shërbim i ri do t’ia mundësojë YouTube të bashkohet me kompani si Roku Inc dhe Apple në një përpjekje për të fituar një pjesë të tregut tashmë të mbushur me njerëz. Në fillim të kësaj jave, New York Times raportoi se Walmart Inc ka zhvilluar bisedime me kompanitë e mediave për përfshirjen e transmetimit në shërbimin e anëtarësimit.

Rikujto0jmë gjithashtu se YouTube dëshiron të rrisë shpejt numrin e videove të shkurtra “Shorts” të disponueshme në platformën e tij, në mënyrë që të konkurrojë më mirë me TikTok. Për të ndihmuar me këtë përpjekje, kompania po nxjerr një mjet të ri që i kthen videot ekzistuese të YouTube në Short në pak çaste. Përditësimi, i disponueshëm tani në aplikacionin e YouTube, i lejon krijuesit të një videoje të zgjedhë me lehtësi një segment të çdo videoje që ka ngarkuar më parë, më pas ta publikojë atë klip si përmbajtje YouTube Shorts.