Në dhjetor 2018, Presidenti amerikan Donald Trump shpalli fitoren ndaj Shtetit Islamik (ISIS).
Dhe në tre muajt e parë të këtij viti, Trump tha ose postoi 16 herë në Twitter se ISIS-i ishte plotësisht i mposhtur ose së shpejti do të ishte.
Por qeveria e Shteteve të Bashkuara duket se nuk është dakord. Në gusht, tre inspektorët kryesorë të përgjithshëm nga Departamenti i Mbrojtjes, Departamenti i Shtetit dhe Agjensia Amerikane për Zhvillim Ndërkombëtar dorëzuan një raport të përbashkët për Kongresin duke shqyrtuar Operacionin Inherent Resolve, fushatën e SHBA për të mposhtur ISIS-in në Siri dhe Irak, gjatë periudhës nga 1 prilli deri më 30 qershor të këtij viti.
Ata dolën në përfundimin se, “Megjithë humbjen e territorit fizik, mijëra luftëtarë të ISIS mbeten në Irak dhe Siri dhe po kryejnë sulme dhe po punojnë për të rimarrë aftësitë e tyre.”
Rilindja e ISIS është pjesërisht rezultat i vendimeve të Trump në dhjetor 2018 për tërheqjen e të gjithë trupave amerikane nga Siria dhe përgjysmimin e numrit në Afganistan, gjë që bëri që Sekretari i Mbrojtjes James Mattis të jepte dorëheqjen dhe i bëri partnerët rajonalë të sigurisë të Amerikës më pak të aftë për të kryer operacione kundër terrorizmit.
Në Irak, ISIS po ndërton qeliza klandestine terroriste në zonat kryesore të provincave Bagdad, Ninewa dhe Al Anbar, dhe në Luginën e lumit Eufrat. Në Siri, grupi po kërkon agresivisht krijimin e një zone të sigurt.
Trump nuk ka të ngjarë ta kthejë vendimin e tij për tërheqjen e trupave.
Por hapësira e betejës e ISIS-it është dixhitale po aq edhe fizike. Dhe në këtë drejtim të paktën, administrata Trump duhet të forcojë aftësinë e Amerikës për të zhvilluar luftë në mënyrë efektive.
ISIS 2.0 përdor njoftimet për shtyp dhe mediat sociale për të përhapur ndikimin e tij në të gjithë botën dhe për të rekrutuar luftëtarë të huaj, simpatizantë dhe mbështetës financiarë. Në prill të vitit 2019, për shembull, grupi publikoi një video të udhëheqësit, Abu Bakr al-Baghdadi, i cili mori përgjegjësinë për sulmet vdekjeprurëse në Sri Lanka.
Kjo ofensivë e komunikimit po i mundëson ISIS-it të kundërshtojë pikëpamjen globale që grupi është mposhtur pas rënies së halifatit të tij.
Amerikanët dhe publiku në të gjithë botën më në fund duhet të kuptojnë se lufta kundër ISIS dhe grupeve të tjera terroriste xhihadi është një lloj konflikti i ri dhe i ndryshëm që nuk do të “fitohet” një herë e përgjithmonë.
Kjo luftë duhet të zhvillohet edhe online, siç e di ushtria amerikane.
Në vitin 2016, Shefat e Përgjithshëm të Shtabit të SHBA-së publikuan një punim që hapej me citimin: “Është më e lehtë të vrasësh një njeri të keq sesa një ide të keqe.”
Me këtë në mendje , Komanda Kibernetike e SHBA do të shndërrohet në një komandë të operacioneve të luftës së informacionit deri në vitin 2028.
Por viti 2028 është gati një dekadë larg, dhe ISIS nuk do të presë.
Për më tepër, kjo luftë është shumë e rëndësishme për t’ia lënë vetëm ushtarëve.
Luftërat e informacionit janë gara midis mënyrave të ndryshme të të parit dhe të kuptuarit të botës, dhe ato kërkojnë aftësi dhe ekspertizë të re që shtrihet përtej komunikimeve tradicionale.
Publiciteti është gjaku i të gjithë grupeve terroriste; ata përdorin sulme për të rritur njohjen e kauzës së tyre. Për më tepër, teknologjitë dixhitale i lejojnë ISIS-it të kontrollojë pjesë të peizazhit virtual në një mënyrë që rrallë mundet në tokë, duke i dhënë mundësi që të rigrupohet dhe të gjejë mënyra të reja për sulme fizike.
Ringjallja e fundit e mediave të ISIS-it është pra pararendëse e ringjalljes fizike të grupit. Kjo është arsyeja pse lufta e informacionit kundër ISIS nuk duhet të ndalet kurrë.
Anne-Marie Slaughter, një ish-drejtoreshë e planifikimit të politikave në Departamentin e Shtetit të SHBA-së (2009-2011), është Drejtoresha Ekzekutive e grupit të mendimeve Amerika e Re, Profesoreshë e Politikës dhe Çështjeve Ndërkombëtare në Universitetin Princeton.
Asha C. Castleberry, një veterane e ushtrisë amerikane, është një profesoreshë e politikës së jashtme dhe sigurisë kombëtare në Universitetin George Washington dhe anëtare në Këshillin për Marrëdhëniet e Jashtme.