Yashovardhan Agrawal është një specialist i marrëdhënieve me zhvilluesit. Agrawal ka ushtruar punën në distancë nga shtëpia e tij në Prayagraj, Indi, për kompanitë shumëkombëshe në tre zona kohore: Singapor, Brazil dhe Shtetet e Bashkuara.
Ndërsa ai ka punuar personalisht për kompanitë me zyra në Bangalore në të kaluarën, Agrawal shkoi në distancë gjatë pandemisë kovid. Ai pretendon se ndryshimi e bëri atë më produktiv.
“Unë mund të arrij në dy orë në shtëpi atë që mund të më marrë katër orë në zyrë”, tha Agrawal në një intervistë për DW.
Pavarësisht nga kënaqësia e punëtorëve me punën nga shtëpia, shumë kompani kanë filluar t’i tërheqin punonjësit përsëri në zyrë.
Bizneset kanë mjete për të monitoruar produktivitetin ndërsa punonjësit punojnë në internet, por e kanë më të vështirë të matin fitimet e arritura nga ndërveprimi personal, shpjegoi Roman Briker, një asistent profesor në sjelljen organizative në Universitetin e Mastrihtit.
Kjo mund të jetë ajo që qëndron pas thirrjes në rritje nga kompanitë për të rikthyer punonjësit në detyrë.
Ekspozimi ndaj menaxhimit
CEO i Tesla, Elon Musk, i cili njihet për fjetjen në fabrikat e kompanisë gjatë periudhave të prodhimit të lartë, ka qenë i bindur se punonjësit punojnë në zyrë të paktën 40 orë në javë ose rrezikojnë të ndërpriten.
“Sa më i moshuar të jesh, aq më e dukshme duhet të jetë prania jote”, shkroi Musk në një email të brendshëm të publikuar për herë të parë në Electrek.
“Kjo është arsyeja pse kam jetuar kaq shumë në fabrikë – në mënyrë që ata në linjë të më shohin duke punuar së bashku me ta.”
Ndjenjat si ajo e Musk që promovojnë një prani të fortë në zyrë mund të kenë të bëjnë me një fenomen të quajtur “efekti i thjeshtë i ekspozimit”, tha Briker.
Kjo sugjeron që sa më shumë individë të ekspozohen ndaj dikujt, aq më shumë ju pëlqejnë ata. Sipas Briker, rritja e ekspozimit mund të gjenerojë supozime pozitive për punëtorët dhe menaxhmentin përmes ndërveprimit të vazhdueshëm si “këta njerëz punojnë më shumë”.
Nxitja e kulturës së kompanisë
Lidhja e ndërveprimit personal me punën e palodhur mund të jetë gjithashtu një tregues i kulturës së një kompanie, e cila mund të ndikojë se sa e adaptueshme është një organizatë ndaj punës në distancë.
Kultura e një kompanie mund të shihet përgjatë spektrit “të ngushtë” në “të lirshëm”, tha Briker.
Teoria, e popullarizuar fillimisht nga psikologia kulturore, Michelle Gelfand, thotë se kulturat e ngushta promovojnë mbikëqyrjen dhe hierarkinë.
Bankat e Wall Street, me kultura më të forta të përcaktuara nga presioni i lartë, mjediset e punës me shpërblime të larta kanë qenë disa nga përkrahësit më të fortë pas mandateve të kthimit në punë.
“Shumica e profesionistëve mësojnë punën e tyre nëpërmjet një modeli praktike, i cili është pothuajse i pamundur të përsëritet në botën Zoon,” tha CEO i Morgan Stanley, James Gorman, në kërkesën e tij të kthimit që punëtorët të kthehen në punë deri më 6 shtator. “Me kalimin e kohës, kjo pengesë mund të minojë në mënyrë dramatike karakterin dhe kulturën e kompanisë.”
Goldman Sachs u tha stafit të saj në SHBA dhe në Mbretërinë e Bashkuar që të ktheheshin në zyrë deri në qershor të vitit 2021.
“…kultura jonë e bashkëpunimit, inovacionit dhe mësimit lulëzon kur njerëzit tanë bashkohen,” shkroi COO dhe CFO i kompanisë në një mesazh të parë nga CNBC.
Kulturat e lirshme, megjithatë, lejojnë më shumë fleksibilitet dhe vetë-mbikëqyrje. Kompanitë që demonstrojnë këtë karakteristikë mund të jenë më të gatshme për të akomoduar punë në distancë ose hibride, tha Briker.
Bonnie Dilber, një menaxhere rekrutimi që punon në Zapier, një kompani softuerësh plotësisht në distancë, tha për DW se punonjësit punojnë nga shtëpia, në oborr dhe madje duke u ngjitur në palestra.
Ajo vlerëson fleksibilitetin e kompanisë për të qenë “me të vërtetë e qartë se cili është rezultati dhe pritshmëritë për njerëzit, dhe më pas një lloj besimi tek njerëzit dhe sigurimi që ata kanë burimet dhe aftësitë për ta bërë këtë,” tha Dilber.
Por edhe mjediset më fleksibël të punës ende hezitojnë të heqin dorë nga bashkëpunimi në zyrë.
Gabimi i kostos së fundosur
“Shumë kompani kanë investuar miliona dollarë në kampuse para pandemisë,” tha Dilber. “Kjo është një lloj shpërdorimi nëse njerëzit nuk po e shfrytëzojnë atë.”
Google, një kompani e njohur për ofrimin e përfitimeve të punonjësve për të qëndruar në zyrë sa më gjatë të jetë e mundur, filloi të rikonfigurojë zyrat e saj për t’iu përshtatur kushteve pandemike në fillim të vitit të kaluar.
Kompania punoi me konsulentë për të ndërtuar hapësira pune gjysmërrethore me ekranet e ekranit dhe “skuadrat e ekipit” celular në rreth 10% të hapësirave të saj globale të punës sipas New York Times.
Google lëshoi gjithashtu një mandat që punonjësit e tij të kthehen në zyrë të paktën tre ditë në javë deri në prill 2022.
Banka e investimeve JPMorgan njoftoi ndërtimin e një kampusi të ri prej 3 miliardë dollarësh (3.1 miliardë euro) në New York City në 2018, duke prishur kampusin e tij të vjetër në 2021. Drejtori i Përgjithshëm i bankës ka qenë gjithashtu i zëshëm për kundërshtimin e tij ndaj punës në distancë.
Institucioni financiar ishte ndër kompanitë e para që lëshoi një mandat kthimi në shtator 2020.
“Ne duam që njerëzit të kthehen në punë…dhe të gjithë do të jenë të kënaqur me të,” tha CEO Jamie Dimon në Këshillin e CEO të Wall Street Journal.
Në gusht të këtij viti u raportua se Dillion po i shtynte menaxherët e lartë që të merrnin vendet e punëtorëve në zyrë “pesë ditë në javë”.
Mbi 44 kompani Fortune100 kanë nisur plane për të reduktuar hapësirën e zyrave që nga viti 2022.
E ardhmja e punës
Disa punëtorë, si Agrawal, shohin pak të ardhme në punën për kompanitë që vendosin kërkesa strikte për punën personale.
“Të më shtysh në zyrë çdo javë mund të mos jetë ideja më e mirë në botë,” tha ai.
Mesatarja globale e kohës së kaluar duke punuar nga shtëpia është normalizuar me rreth 1.5 ditë në javë që nga fillimi i pandemisë, zbuloi një studim.
Briker thotë se ky është një tregues i fortë se debati “punë nga shtëpia” do të vendoset midis punës së largët dhe shtëpisë – në punën hibride.
Deri atëherë, punëdhënësit do të duhet të negociojnë se sa janë të gatshëm të humbasin, ose të fitojnë, nga shtyrja e punëtorëve në zyrë.
“Po shohim që shumë njerëz vijnë tek ne dhe aplikojnë për role”, tha Dilber për efektet e mandateve të kthimit në punë.
“Ata thonë se kompania ime po kthehet në zyrë dhe kjo thjesht nuk është më një opsion për mua,” tha Dilber.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Deutsche Welle