“MARIO+Rabbids: Kingdom Battle” në letër dukej si një kombinim i dy botëve që janë të vështira për t’u pajtuar.
Edhe pse është një përzierje interesante ndikimesh (loja e stilit X-COM në një botë Super Mario/Raving Rabbids), tifozët e video-lojërave klasike në platformë nuk janë domosdoshmërisht adhurues të strategjive të bazuara në kthesa dhe anasjelltas.
Sidoqoftë, Ubisoft ka bërë një punë të shkëlqyeshme dhe ka krijuar ndoshta një nga shtesat më origjinale të ekskluziviteteve që kanë qenë gjithmonë të hapura ndaj inovacionit, por rrallë kanë dalë jashtë zonës së tyre të rehatisë.
Ndoshta kjo është arsyeja pse gjithçka funksionoi kaq mirë, sepse pasi vendos të thyesh kufijtë e zhanreve që ke gërmuar ndër vite, shpesh ndodh diçka e papritur dhe spontane.
Sido që të jetë, Mario dhe Rabbids janë shkrirë në mënyrë të përkryer në diçka të re, interesante dhe inteligjente.
Kingdom Battle u dha pronarëve të Nintendo Switch diçka që tërhoqi njëlloj si klasikët ashtu edhe ata që ishin në kërkim të përjetshëm për diçka të re dhe, relativisht të folur, më të rritur. Edhe pse lojtarët e rritur me siguri do të anojnë më shumë drejt kloneve X-COM me një histori më serioze, Kingdom Battle kompenson fëmijërinë e saj me lojën e pabesueshme.
Në të njëjtën kohë, ata u dhanë lojtarëve më të rinj një shans për të zhvilluar trurin dhe strategjinë që nuk ishte e pranishme në titujt e Marios. Të paktën jo në atë masë.
Sidoqoftë, ajo në të cilën shkëlqen Sparks of Hope janë ndryshimet që ka bërë në lojë.
Gjëja e parë që do të vini re është lëvizja e rrjetës dhe liria e lëvizjes. Me pak fjalë, ka një terren ku mund të lëvizësh lirshëm pa menduar për numrin e lëvizjeve dhe ajo që në shumicën e kloneve X-COM dukej si një rregull i rreptë nga i cili shumë pak devijuan (sistemi i ri i lojës është krahasuar me Divinity: Original Sin) , këtu e shkelur plotësisht dhe pikërisht për këtë, gjithçka duket shumë më dinamike dhe për rrjedhojë më afër asaj që presim nga Super Mario dhe ekipi i tij.
Në lojë janë shtuar edhe Sparks, krijesa që janë një kombinim i Rabbids dhe Lum nga Super Mario Galaxy, dhe duke i mbledhur ato, ju hapni mundësi të reja (padukshmëri, armë më të forta, ringjallje të shokëve të rënë dhe të ngjashme). Por argëtimi i vërtetë qëndron në kombinimin e Sparks, i cili hap një mori opsionesh të reja që ndryshojnë ndjeshëm stilin e lojës.
Një risi e mirë është se nuk keni pse ta tërhiqni Marion me vete në çdo luftë, në mënyrë që të hapen disa kombinime më interesante. Pa dyshim, është një pjesë mjaft e rëndësishme dhe tërheqëse e ekipit, kështu që me siguri shpesh do të dëshironi ta merrni atë në përleshje.