Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka treguar se është e gatshme të shpëtojë ndërmarrje të mëdha britanike të prekur rëndë nga kriza e koronavirusit.
Thesari tha që mbështetja “zgjidhja e fundit” mund të vihet në dispozicion nëse dështimi i një firme do të “dëmtonte në mënyrë disproporcionale ekonominë e Mbretërisë së Bashkuar”.
Masa pason indikacionet se një numër i firmave të mëdha po kërkojnë ndihmën e qeverisë për të mbijetuar nga kriza.
Këto përfshijnë Jaguar Land Rover, i cili është në bisedime për të siguruar një kredi prej 1 miliard.
Qeveria ka vendosur tashmë iniciativa të ndryshme për të ndihmuar kompanitë t’i mbijetojnë pandemisë, përfshirë programet e huasë, shtyrjen e pagesave tatimore dhe skemën e ‘liridaljes’, e cila lejon që punëtorët të marrin 80% të pagës së tyre të paguar nga qeveria.
Sipas shifrave të fundit, tetë milion punëtorë janë të mbuluar nga kjo skemë. Sidoqoftë, shqetësimi po rritet se disa firma të mëdha janë ende në vështirësi edhe pasi të përdorin këto mundësi.
Plani i shpëtimit, i quajtur “Birch Project”, u përmend nga Sekretari i Transportit Grant Shapps në Parlament javën e kaluar kur diskutohej për të ardhmen e industrisë së aviacionit.
Kjo mund të përfshijë marrjen e shteteve në ndërmarrje, megjithëse zgjatja e huave ekzistuese do të ishte e preferueshme.
Një zëdhënëse e Thesarit tha: “Ne kemi vendosur nivele të larta të mbështetjes për t’i ndihmuar bizneset të kalojnë këtë krizë.
“Përtej kësaj, shumë firma po marrin mbështetje nga mekanizmat e vendosur të tregut, siç janë aksionarët ekzistues, huazimi bankar dhe financat tregtare.
“Në rrethana të jashtëzakonshme, kur një kompani e vlefshme ka shterur të gjitha opsionet dhe dështimi i saj do të dëmtonte në mënyrë disproporcionale ekonominë, ne mund të konsiderojmë mbështetje mbi një bazë” zgjidhjeje të fundit “.
“Siç priste publiku britanik, ne po vendosim një planifikim të arsyeshëm të papritur dhe çdo mbështetje e tillë do të ishte me kushte që mbrojnë taksapaguesit”.
BBC zbulon se Thesari do të duhet të njoftojë Parlamentin për çdo shpenzim të bërë, dhe megjithëse kompanitë mund të kërkojnë ndihmë financiare, kjo nuk do të thotë se do të jepet një mbështetje e tillë.
Kompanitë në telashe
Të Shtunën, Sky News raportoi se Tata Steel, prodhuesi më i madh i çelikut në Britani, i ishte afruar të dy qeverive Uells dhe Britanisë së Madhe për ndihmë financiare që mund të shkonte në qindra miliona.
Në fillim të kësaj jave, deputeti i Uellsit, Stephen Kinnock i tha parlamentit se Tata Steel, e cila zotëron punimet e çelikut në Port Talbot, i duhen rreth 500 milion in në mënyrë që të mbijetojë nga pandemia.
Dhe sipas Financial Times, bosët e industrisë së aviacionit kanë kërkuar nga qeveria një “strukturë afatgjatë investimesh” që do të ndihmonte për të mbështetur zinxhirët e furnizimit.
Jim O’Neill, ish ministri i Thesarit dhe ish-ekonomisti kryesor në Goldman Sachs, i tha gazetës se ai kishte qenë në diskutim me zyrtarët e qeverisë në lidhje me krijimin e një organi financimi në pronësi të sektorit publik për të marrë aksione në firma që do të ishin “thelbësisht të qëndrueshme” në koha e aktivitetit normal ekonomik.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC