MENU
klinika

Nga Russian Today

Kina, nxitësi kryesor i kërkesës për naftë në 2021

29.01.2021 - 20:27

Zgjerimi i kapacitetit të rafinimit në importuesin më të madh të naftës në botë, Kina, vazhdon të mbështesë tregun dhe kërkesën globale të naftës, madje edhe në kohë kur kërkesa diku tjetër është e vakët.

Zgjerimi i kapacitetit të rafinimit në Kinë, falë rafinerive të reja nga vendet kryesore të naftës dhe nga rafineritë e pavarura, të cilave u lejohej të importonin naftë bruto nën kuota të alokuara nga qeveria pesë vjet më parë, ka mbështetur kërkesën globale të naftës, madje edhe me çmimin e përkeqësimit të furnizimi i tepërt i karburantit në Kinë dhe rritja e eksporteve kineze në tregjet e tjera aziatike, duke shtypur marzhet e rafinimit rajonal.

Sipas Argus dhe pjesëmarrësve të saj në konferencë, kapaciteti kinez i rafinimit nuk ka gjasa të tkurret në një periudhë të afërt, sepse qeveria ka kontroll çmimi për të siguruar marzhet e rafinimit për prodhuesit vendas.

Autoritetet kineze nuk pritet të heqin dorë nga kontrolli mbi çmimet e produkteve të rafinuara të naftës, thanë pjesëmarrësit në konferencën e Argus.

Zgjerimet e kapacitetit dhe çmimi i garantuar për produktet e rafinuara në Kinë mbështetën kërkesën e naftës në importuesin kryesor të naftës në botë edhe gjatë fillimit të hershëm të pandemisë vitin e kaluar, thanë pjesëmarrësit në konferencë.

Pas një fillimi të ngadaltë të goditur nga pandemia në 2020, rafinuesit e Kinës rritën prodhimin nga Prilli, në sajë të çmimeve super të ulëta të naftës së papërpunuar dhe një rikthimi në ekonominë kineze dhe kërkesës për karburant, duke vendosur një rekord të ri për vëllimet e përpunimit të naftës bruto. Xhirot e naftës bruto në rafineritë e Kinës arritën mesatarisht 674.41 milion tonë, ose 13.51 milion fuçi në ditë (BPD), në vitin 2020, një rritje prej 3.2 për qind krahasuar me vitin e kaluar, sipas të dhënave nga Byroja Kombëtare e Statistikave cituar nga Argus.

Vitin e kaluar, kur çmimet ndërkombëtare të naftës bruto u fundosën në Mars, Prill dhe pjesën më të madhe të Majit, rafineritë kineze shfrytëzuan çmimet më të ulëta në vite dhe u furnizuan me çmimin e papërpunuar me çmim të ulët. Për disa muaj, Kina po shkatërronte të dhënat e importit të naftës bruto gjatë verës dhe tankistëve iu desh të prisnin me javë të tëra për të shkarkuar naftën e papërpunuar ndërsa ngarkesa e portit po rritej. Disa njësi të reja rafinimi gjithashtu kontribuan në normat rekord të larta të përpunimit të papërpunuar të Kinës në vitin 2020, ashtu si edhe kuotat më të larta të importit dhënë rafinerive të pavarura, të ashtuquajturat çajnikë, nga qeveria.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Fitimi i parë pas 6 javësh

CNBC/ Stabilizohen çmimet e naftës