MENU
klinika

Përfitimi i Pekinit

Uria e Kinës për naftë po ndihmon Amerikën

04.01.2021 - 13:03

Kërkesa për naftë nga Kina ka qenë një nga pikat e pakta të ndritshme për një industri globale të naftës të ndikuar rëndë nga një glut afatgjatë i furnizimit global dhe pasojat ekonomike nga pandemia e COVID-19. Ekonomia e dytë më e madhe në botë e uritur për energji vazhdon të rritet përkundër pandemisë globale COVID-19 dhe një rënie të mprehtë rezultuese të aktivitetit ekonomik global gjatë vitit 2020. Të dhënat nga Administrata e Përgjithshme e Doganave të Kinës tregojnë se importet e naftës për janar-nëntor 2020 u rritën me 9.1% nga viti në vit në një mesatare prej 13.5 milion fuçi në ditë. Pesë furnitorët kryesorë të naftës bruto në Kinë gjatë periudhës ishin Arabia Saudite, Rusia, Iraku, Brazili dhe Angola. Përkundër kërkesës më të dobët globale për energji, kryesisht për shkak të pandemisë COVID-19 dhe bllokimeve të lidhura me të, kërkesa e Kinës për energji pritet të vazhdojë të fluturojë gjatë 2021.

As zbulimet e fundit të naftës, të vlerësuara për të mbajtur 1.5 miliardë fuçi naftë bruto dhe as rritja e prodhimit të brendshëm të naftës, nuk do të zvogëlojnë kërkesën për importet e naftës. Një arsye kryesore është pavarësisht pasojave nga pandemia që ndikon ashpër në performancën ekonomike të shumë vendeve në botë, ekonomia e Kinës po kthehet në rritje. FMN vlerëson se ekonomia e dytë më e madhe në botë do të zgjerohet me 1.9% gjatë vitit 2020 dhe prodhimi i brendshëm bruto do të rritet 8.2% në 2021.

Ky përshpejtim i dukshëm ekonomik do të shtojë një konsum më të madh të naftës dhe gazit natyror në Kinë, e cila po përpiqet të marrë lëndë djegëse fosile të mjaftueshme për të përmbushur kërkesën në rritje dhe për të ruajtur rezervat strategjike. Gjatë nëntorit 2020 qeveria e Kinës rriti kuotat e importit të naftës jo-shtetërore 2021 me 20% dhe importet e përgjithshme pritet të rriten nga 6% në 8%, potencialisht edhe më të mëdha nga përshpejtimi i rimëkëmbjes ekonomike. Parashikohet që Kina, e cila është prodhuesi i dytë më i madh në botë i produkteve të rafinuar të naftës pas SHBA, mund të bëhet pastruesi më i madh në botë deri në vitin 2025 me 20 milion fuçi në ditë të kapacitetit.

Pritja e industrisë është që vetëm gjatë vitit 2021 kapaciteti rafinues në ekonominë e dytë më të madhe në botë do të zgjerohet me gati 3% nga viti në vit në rreth 18 milion fuçi në ditë. Ndërsa Rusia dhe Arabia Saudite vazhdojnë të bëjnë lojën në vendin e parë midis furnizuesve të naftës së papërpunuar të Kinës, ky është një lajm i mirë për shumë kombe që prodhojnë naftë në Amerikën e Jugut, veçanërisht Brazili që janë ndikuar rëndë nga kërkesa e naftës ndjeshëm e më e dobët. Kina është importuesi më i madh në botë i naftës bruto dhe përbën gati gjysmën e eksporteve të naftës bruto të Amerikës së Jugut.

Në shtator të vitit 2020 Brazili e kishte kaluar Irakun për t’u bërë furnizuesi i tretë më i madh i naftës bruto për ekonominë e dytë më të madhe në botë. Kjo mund t’i atribuohet atraktivitetit të vajrave bruto të mesëm të ëmbël të Brazilit, veçanërisht nivelet Lula dhe Búzios. Ato nota të naftës së papërpunuar kanë karakteristika që i bëjnë ata shumë tërheqës për rafinuesit për përpunim në lëndë djegëse me përmbajtje të ulët squfuri të gradës së lartë, veçanërisht që nga prezantimi i IMO2020 i cili uli ndjeshëm përmbajtjen e squfurit të karburantit detar bunker.

Si eksportuesi më i madh në botë dhe një qendër kryesore globale e transportit, Kina është një furnizues i madh i karburanteve detare. Kërkesa e shpejtë nga rafinuesit aziatikë për notat e ëmbla të naftës së papërpunuar është një faktor kryesor i rritjes së bumit të naftës para-kripë të Brazilit, si dhe rezistencës së tij të vazhdueshme ndaj pasojave të mëdha ekonomike të shkaktuara nga pandemia dhe çmimet e energjisë më të dobëta.

Një tjetër përfitues kryesor rajonal i oreksit të pangopur të Kinës për energji dhe etjes në rritje për varietete të naftës së papërpunuar të lehta deri mesatare është Argjentina. Ekonomia e tretë më e madhe e Amerikës Latine u përfshi në një tjetër krizë ekonomike kur filloi pandemia e COVID-19. Ato ngjarje patën një ndikim të mprehtë në sektorin e hidrokarbureve të Argjentinës dhe lulëzimin e naftës që po zhvillohej në Vaca Muerta, të cilin Buenos Aires e sheh si një plumb argjendi për problemet ekonomike të vendit.

Rëndësia e zhvillimit të bumit të naftës shist argjilor dhe gazit natyror në Vaca Muerta panë Buenos Aires zbaton një çmim minimal të brendshëm prej 45 dollarë për fuçi për të ndihmuar në mbrojtjen e kompanive të naftës që veprojnë në Argjentinë. Deri në maj të vitit 2020, prodhimi i naftës në Argjentinë kishte rënë në një mesatare prej 445,605 fuçi çdo ditë, por që nga ajo kohë është rritur me pak më shumë se 6% në një mesatare prej 445,605 fuçi çdo ditë gjatë nëntorit, edhe pse ky numër ishte pak më i ulët se një muaj më parë. Prodhimi i gazit natyror, megjithatë, ra ndjeshëm gjatë nëntorit, duke humbur 8% muaj në muaj dhe duke rënë 10% krahasuar me majin 2020.

E rëndësishme për Argjentinën, veçanërisht duke marrë parasysh etjen në rritje të Kinës për notat e naftës së papërpunuar të ëmbël, varieteti i saj kryesor i naftës Escalante është një vaj i papërpunuar mesatar i ëmbël me cilësi të lartë. Ka një gravitet API prej 24.1 gradë, një përmbajtje jashtëzakonisht të ulët squfuri prej 0.19%, dhe një pikë derdhje prej minus gjashtë gradë Celsius. Disa nga këto cilësi janë superiore ndaj varieteteve të naftës së papërpunuar Lula dhe Búzios të Brazilit, të cilat për shkak të popullaritetit të tyre në Kinë për prodhimin e karburanteve me përmbajtje të ulët squfuri me cilësi të lartë shesin me çmim më të lartë te Brent. Vaca Muerta prodhon kryesisht një gradë më të lehtë, por më të thartë të naftës bruto të njohur si Medianto, e cila ka një gravitet API prej 34,9 gradë dhe përmbajtje squfuri prej 0,48%. Kërkesa për notat më të ëmbla të naftës bruto po rritet për shkak të shtytjes globale për të zvogëluar përmbajtjen e squfurit të karburanteve dhe lehtësinë e rafinimit në krahasim me varietetet më të rënda të naftës së papërpunuar. Popullariteti në rritje i Escalante midis prodhuesve të karburanteve detare ilustrohet nga raportet e Emirateve të Bashkuara Arabe që importojnë Escalante për të përmbushur kërkesën në rritje nga rafineritë e saj për të prodhuar karburant bunker me squfur të ulët.

Kina është tashmë një partner i rëndësishëm tregtar me Argjentinën. Gjatë vitit 2019, ekonomia e dytë më e madhe në botë mori 10.5% të eksporteve të vendit të Amerikës Latine sipas vlerës, shuma e dytë më e madhe për nga vlera pas Brazilit. Kërkesa në rritje e Kinës për energji dhe nevoja për të rritur importet e naftës bruto për të përmbushur konsumin në rritje të qëndrueshme do të jetë një faktor kryesor i bumit të naftës në Amerikën e Jugut, veçanërisht ndërsa Kina kërkon të gjejë sigurinë e saj të energjisë duke ruajtur rezervat strategjike të naftës. Kjo do të përfitojë veçanërisht nga ato vende në rajone të tilla si Brazili dhe Argjentina që prodhojnë nivele veçanërisht të ëmbla të naftës së papërpunuar që mund të pastrohen lehtësisht dhe me kosto efektive në përmbajtje jashtëzakonisht të ulët të squfurit benzinë, naftë dhe vaj karburant. Zhvillimet e fundit shpjegojnë gjithashtu shtytjen në rritje të Pekinit për të ndërtuar lidhje më të forta tregtare me vendet e pasura me naftë në Amerikën e Jugut.

*Nga Matthew Smith

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga OilPrice.com

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Pasojat e Koronavirusit

Ekonomitë më të mëdha në rrezik

Fitimi i parë pas 6 javësh

CNBC/ Stabilizohen çmimet e naftës