MENU
klinika

Nga Russian Today/ Pse është mërzitur importuesi i tretë më i madh i naftës në botë?

Një litar shpëtimi për industrinë e çisternave të naftës

21.03.2021 - 18:47

Kërkesa në rritje e Indisë për naftë dhe planet e saj për t’u mbështetur më pak në bruto nga rajoni i saj më i madh i furnizimit, Lindja e Mesme, është vendosur të mbështesë kërkesën për cisternat e naftës që udhëtojnë në rrugë më të gjata drejt importuesit të tretë më të madh të naftës në botë.

India, e cila importon më shumë se 80% të naftës bruto që konsumon, ka lënë të kuptohet në vitet e fundit se duhet të shikojë përtej furnizuesve tradicionalë të Lindjes së Mesme për naftë. Sado me fat që vendi të ketë disa nga eksportuesit më të mëdhenj të naftës në botë kaq afër brigjeve të saj, India tani po kërkon të rrisë sigurinë e saj të energjisë duke pasur më shumë zgjedhje kur bëhet fjalë për furnizuesit e naftës. Gjithashtu po kërkon të paguajë më pak për naftën përtej Gjirit Arab, duke lejuar arbitrazhin dhe përhapjen e çmimeve.

Makina e diversifikimit të Indisë është bërë më urgjente këtë vit. Takimi i fundit i çmimit të naftës dhe vendimi i OPEC + për të mbajtur tregjet të shtrënguara deri në prill ka zemëruar importuesin e tretë më të madh të naftës në botë pasi kostot e saj të importit u rritën dhe çmimet e brendshme të karburantit arritën rekorde rekord.

Planet më agresive të Indisë për të diversifikuar blerjet e naftës larg Lindjes së Mesme ka të ngjarë të mbështesin tregun global të cisternave të naftës, si në planin afatshkurtër dhe atë afatgjatë, thonë analistët dhe tregtarët e anijeve.

Me kërkesën indiane të naftës së papërpunuar të vendosur të rritet në të ardhmen e parashikueshme, ndoshta duke u bërë nxitësi kryesor i rritjes globale, importet më të larmishme të Indisë do të jenë dhe kërkesa më e ton-kilometrazhin për anijet që ato do të gjeneronin.

Tregu i cisternave të naftës nga bumi tek goditja
Tregu i cisternave, nga ana e tij, shkoi nga bumi në tjetrin në vitin që kur filloi pandemia.

Këtë herë vitin e kaluar, normat e cisternave po rriteshin nëpër çati pasi eksportuesi më i madh i naftës në botë, Arabia Saudite, bëri mirë premtimin e tij për të përmbytur tregun me naftë kur u prish, për pak kohë, pakti i tij OPEC + me Rusinë. Sauditët nxituan të rezervonin supertankerë, në majë të flotës së tyre, për të dërguar vëllime rekord të larta të naftës bruto në tregun më transparent, Shtetet e Bashkuara dhe destinacionet e tij tradicionale në Azi.

Rënia e çmimeve të naftës dhe kërkesa e kthyen kurbën e së ardhmes së naftës në një kontango të thellë, me gjendjen e tregut duke sinjalizuar një bezdi dhe duke e bërë aktin e ruajtjes së naftës për shitjet e ardhshme fitimprurëse. Kjo krijoi një cisternë shtesë të drejtuar nga tregtarët dhe krahët e tregtimit të majorëve të naftës të cilët kërkonin të përdorin anije me qira për t’u përdorur si depo lundruese.

Në vetëm një javë në Mars 2020, tarifat ditore për transportuesit shumë të mëdhenj të papërpunuar (VLCC) u rritën nga 30,000 dollarë të ulët përpara prishjes saudite-ruse në 200,000 – 300,000 $ në ditë, varësisht nga destinacioni i ngarkesës së naftës.

Një vit më vonë, në Mars 2021, VLCC-të kanë humbur para në disa rrugë, vlerëson Studimi i Clarksons, siç bartet nga The Wall Street Journal.

Dhe nuk janë vetëm shkurtimet e OPEC + dhe prerjet ekstra Saudite që po kufizojnë disponueshmërinë e naftës së papërpunuar për transportin. Është gjithashtu një anije cisternë në treg pasi shumica e anijeve të përdorura për magazinim lundrues janë ribashkuar me flotën e cisternave për të dërguar naftë. Tregu i ngushtë i naftës dhe pritjet e përshpejtimit të kërkesës globale të naftës në gjysmën e dytë të vitit kanë hequr nxitjen për tregtarët për të ruajtur naftë për shitje në të ardhmen, sepse në prapambetjen aktuale të tregut, çmimet e shpejta janë më të larta se ato me kohë.

Vendimi i befasishëm i OPEC + për të mos rritur prodhimin muajin tjetër po rëndon më tej në tregun e cisternave dhe pronarët e cisternave të naftës dhe ndërmjetësit e anijeve do të vuajnë më shumë sesa pritej nga shkurtimet masive të prodhimit të OPEC +.

Përfundimisht, kjo rënie e tregut të cisternave të naftës nuk ka gjasa të zgjasë shumë, në një moment, OPEC + do të lehtësojë shkurtimet. Në ndërkohë, tregu i cisternave ka të ngjarë të përfitojë nga planet e Indisë për të transportuar më shumë naftë të papërpunuar nga vendet më larg sesa fqinjët e saj në Lindjen e Mesme.

Diversifikimi Indian “Muzikë për Veshët e Pronarëve të Tankerëve”
Pasi OPEC + vendosi të përfshijë shkurtimet në prill, India po u kërkon rafinerive të saj shtetërore që në mënyrë agresive të kërkojnë të diversifikojnë importet larg Lindjes së Mesme, pasi nuk është e kënaqur me tregun më të ngushtë të naftës dhe çmimet më të larta të naftës.

India vlerësohet të ketë rritur ndjeshëm importet e naftës bruto nga Shtetet e Bashkuara në Shkurt, ndërsa uli blerjet nga Arabia Saudite deri në pikën që Amerika të kalonte Sauditët si furnizuesi i dytë më i madh i naftës në Indi. Rafineritë e shtetit indian thuhet se po kërkojnë më shumë shkurtime të furnizimit nga Arabia Saudite në muajt e ardhshëm, i thanë Reuters këtë javë burime me njohuri të planeve.

Shtytja e Indisë për të diversifikuar larg nga Lindja e Mesme me më shumë blerje të naftës nga Rusia, Venezuela (lejohen lehtësimet e sanksioneve nga SHBA), dhe ndoshta prodhuesi më i ri i naftës në botë, Guajana, “mund të zhvendosë një vëllim furnizimesh nga dy nga furnizuesit më të mëdhenj aktual të vendit, Iraku dhe Arabia Saudite, të cilat në fund të fundit do të mbështesnin kërkesën për një milje milje,” tha Gibson Shipbrokers në një raport javën e kaluar.

“Kombinimi i kërkesës në rritje dhe kapacitetit të rafinimit tregojnë flukse në rritje të tregtisë në vend si afatshkurtër, afatmesëm dhe afatgjatë, ndërkohë një përpjekje nga qeveria për të diversifikuar importet vetëm do të rrisë më tej ton milje,” shtoi Gibson Shipbrokers.

Pronarët e cisternave kanë ndjekur më nga afër kërkesën e naftës të Kinës sepse është nxitësi i vetëm më i madh i rritjes së kërkesës globale dhe sepse rruga më e gjatë e Kinës nga Gjiri Arab, krahasuar me dërgesat Gulf-India, është më mbështetëse e ton-miljes së kërkesës për cisterna, thotë firma e inteligjencës e tregut të anijeve Poten & Partners.

“Një fuçi bruto që shkon nga Gjiri Arabik në Indi gjeneron shumë më pak kërkesë ton milje sesa e njëjta fuçi që shkon në Kinë”, thanë Poten & Partners në një raport javën e kaluar, duke shtuar: “Kjo është arsyeja pse raportet e fundit që India synon për të ulur varësinë e saj nga Lindja e Mesme OPEC dhe për të blerë më shumë naftë bruto nga furnizuesit në Pellgun e Atlantikut është muzikë për veshët e pronarëve të anijeve. “

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Planet për të qëndruar në pushtet deri në 2036

“Dorëzohet” Putini, shtyn votimin për shkak të koronavirusit