MENU
klinika

Nga Bloomberg/ Kina po pengon furnizimin global

Çfarë po ndodh me fabrikat prodhuese të Kinës?

27.05.2021 - 10:05

Fabrika e Eric Li-së duke bërë abazhurë qelqi për kompani duke përfshirë Home Depot Inc. po shtrihet në kufijtë e saj me shitjet që dyfishojnë nivelin e tyre para-pandemisë.

Por si shumë prodhues kinezë, ai nuk planifikon të zgjerojë operacionet, një rezervë që mund të ngadalësojë ritmin e rritjes ekonomike të Kinës këtë vit dhe të zgjasë një mungesë të mallrave që ndihen në të gjithë botën ndërsa kërkesa rritet.

Kirurgjia e çmimeve të lëndëve të para do të thotë se “kufijtë janë të kompresuar”, shpjegon Li, pronar i Huizhou Baizhan Glass Co. Ltd., në provincën jugore kineze të Guangdong, e cila bën rreth 30 milion dollarë të ardhura vjetore. Me rimëkëmbjen ekonomike globale ende të pabarabartë, “e ardhmja është shumë e paqartë, kështu që nuk ka shumë nxitje për të zgjeruar kapacitetin”, shton ai.

Kombinimi i çmimeve më të larta të inputeve, pasiguria në lidhje me perspektivat e eksportit dhe një rikuperim i dobët i kërkesës së brendshme të konsumatorit nënkuptonte që investimi i prodhimit kinez nga janari në prill ishte 0.4% nën të njëjtën periudhë në 2019, sipas statistikave zyrtare (krahasuar me 2019 heq shtrembërimin e të dhënat e pandemisë së vitit të kaluar).

Për shkak të përmasave të mëdha të sektorit të prodhimit të Kinës, kjo paraqet rrezik si për rritjen e vendit, i cili aktualisht parashikohet të arrijë 8.5% në 2021, sipas një vlerësimi të ekonomistëve të Bloomberg dhe për një ekonomi globale që po merret me të me mungesa të furnizimit dhe rritje të çmimeve.

Fitimet në rënie
Investimi më i dobët se sa pritej mund të ketë një ndikim “të konsiderueshëm” në rritjen e PBB-së këtë vit, tha ekonomisti kinez i Citigroup Inc., Li-gang Liu. Investimi më i ulët mund të dëmtojë importet e mallrave kapitale dhe pajisjeve nga ekonomitë e zhvilluara si Japonia dhe Gjermania, “të cilat nga ana tjetër mund të tërheqin rimëkëmbjen e tyre ekonomike dhe të rikthehen gjithashtu”, shtoi ai.

AnHui HERO Electronic Sci & Tec Co. Ltd. është një nga ato kompani që ndiejnë shtrydhjen. Me seli në provincën lindore të Anhui, kompania prodhon kondensatorë të përdorur për të bërë qarqe elektronike, me shitje kryesisht në tregun e brendshëm. Jing Yuan, themeluesi, thotë se porositë janë rritur deri në 30% nga viti në vit, por fitimet janë në rënie 50% për shkak të rritjes së kostove të materialeve që nuk kalohen lehtë tek klientët.

Kompania është nën “presion të madh parash” pasi i duhet të paguajë gjysmë muaj para dorëzimit në mënyrë që të sigurojë bakër dhe metale të tjera, të cilat ata më parë i paguanin për muaj pas marrjes, tha ai. “Çështja e mallrave duhet të adresohet nga qeveria,” shtoi ai.

Mungesat e hyrjes nënkuptojnë që disa prodhues nuk janë në gjendje të përdorin pajisjet e tyre ekzistuese, kështu që zgjerimi do të ishte i dobishëm. Prodhuesi kinez i automjeteve elektrike Nio Inc. pezulloi prodhimin në një nga fabrikat e saj muajin e kaluar, për shkak të mungesës së mikroçipave.

Modern Casting Ltd., e cila prodhon produkte hekuri dhe çeliku në Guangdong, lëshoi ​​një shënim për klientët këtë muaj duke thënë se nuk do të ishte në gjendje të përmbushte porositë e saj aktuale për shkak të kostove të larta të lëndës së parë.

Në krye të kostove më të larta të inputeve, kompanitë kineze përballen me një tranzicion me gunga drejt shpenzimeve të konsumit të brendshëm për të mbështetur rimëkëmbjen e saj pas-pandemike.

Eksportet, kostumi i fortë i Kinës vitin e kaluar, mund të fillojnë të ngadalësohen ndërsa përhapja e vaksinave bën që konsumatorët në vendet e pasura të kthejnë shpenzimet përsëri në shërbime. Ndërkohë, shkalla e rritjes së shpenzimeve të konsumit kinez ende nuk është rikuperuar plotësisht.

Ndjenjat e investimeve midis ndërmarrjeve të vogla dhe të mesme kineze janë nën nivelet e parë edhe në 2018-9 kur pasiguritë nga lufta tregtare SHBA-Kinë ishin një frenim në planet e zgjerimit, sipas një studimi të rregullt të më shumë se 500 kompanive kineze nga Standard Chartered Plc .

“Kërkesa është ende e mbështetur kryesisht nga eksportet, kështu që kompanitë vendase janë të vetëdijshme se kjo nuk është e qëndrueshme”, tha ekonomisti i Kinës i Standard Chartered, Lan Shen.

Ndërsa disa sektorë të orientuar drejt eksportit janë shtyrë në kufijtë e tyre, sasi të mëdha ngecjesh mbeten për prodhuesit që synojnë konsumatorët kinezë për shkak të kërkesës së brendshme të zbutur.

Rritja e shitjeve me pakicë ishte 4.3% në Prill mbi një bazë mesatare dy-vjeçare, e cila heq efektet bazë nga pandemia, më pak se gjysma e ritmeve të rritjes para-pandemike. Përdorimi i përgjithshëm i kapaciteteve në prodhuesit e Kinës ra në 77.6% në tremujorin e parë nga 78.4% në tre muajt e mëparshëm, me sektorin e automobilave që goditi më shumë nga kapaciteti i tepërt pas tre viteve të zvogëlimit të vëllimeve të shitjeve.

Pasi disa sektorë të orientuar drejt eksportit janë shtresa në kufijtë e tyre, sasia e duhur ngecjesh mbetet për prodhuesit që synojnë të përdorin kinezë për shkak të kërkesave të brendshme për zbutur.

Rritja e shitjeve me pakicë ishte 4.3% në Prill mbi një bazë mesatare dy-vjeçare, dhe cila është efekti bazë nga pandemia, më pak se gjysma e ritmeve të rritjes para-pandemike. Përdorimi i përgjithshëm i kapaciteteve të prodhuesve të Kinës në 77.6% në tremujorin e parë nga 78.4% në tre muaj më shumë, me sektorin e automobilave që goditi më shumë nga kapaciteti i tepërt pas tre niveleve të zvogëlimit të vëllimeve të shitjeve.

Pasi disa sektorë të orientuar drejt eksportit janë shtresa në kufijtë e tyre, sasia e duhur ngecjesh mbetet për prodhuesit që synojnë të përdorin kinezë për shkak të kërkesave të brendshme për zbutur.

Rritja e shitjeve me pakicë ishte 4.3% në Prill mbi një bazë mesatare dy-vjeçare, dhe cila është efektive nga baza e pandemisë, më pak se gjysma e ritmeve të rritjes para-pandemike. Përdorimi i përgjithshëm i kapaciteteve të prodhuesve të Kinës në 77.6% në tremujorin para 78.4% në tre muaj më shumë, me sektorin e automobilave që hyjnitë më shumë nga kapaciteti i tepërt pas tre niveleve të zvogëlimit të vëllimeve të shitjeve.

Politikat e përziera
Pengesat e transportit janë gjithashtu një sfidë për prodhuesit e orientuar drejt eksportit. Gordon Gao, i cili eksporton produkte kopshtarie nga Kina, tha se i është dashur të refuzojë 80% të porosive këtë vit për shkak të vonesave në port. Në një rast, një porosi e vendosur para mesit të shkurtit mund të transportohej vetëm tre muaj më vonë kur një klient më në fund siguroi një kontejner.

Pekini është përpjekur të përmirësojë kushtet për kompanitë private duke urdhëruar një goditje të spekulimeve për të ulur çmimet e mallrave dhe duke lehtësuar hyrjen në kreditë bankare.

Megjithatë qeveria vazhdon të tërheqë gradualisht masat stimuluese fiskale dhe monetare të futura në mes të pandemisë vitin e kaluar. Vendosi një objektiv relativisht jo-ambicioz të rritjes “mbi 6%” për këtë vit dhe Byroja Politike e Partisë Komuniste sinjalizoi muajin e kaluar se do t’i jepte përparësi reformave për të kontrolluar çmimet e shtëpive dhe rritjen e borxhit.

“Qëndrimi i politikës përfundimisht është zhvendosur nga mbështetja e rritjes dhe është kthyer drejt de-rrezikimit të sektorit financiar”, tha Adam Wolfe, një ekonomist në Studimin e Strategjisë Absolute me bazë në Londër. “Rreziqet për rritjen ekonomike duken të anuara, posaçërisht për sektorët e lidhur me ndërtimin e kapitalit.”

Për prodhues të tillë si Li, do të nevojitet një periudhë më e gjatë e rritjes së brendshme dhe kontrollit mbi çmimet e inputeve para se të zgjerohet kapaciteti në karta. Ndërsa kompania e tij prej 200 punëtorësh mori staf të ri të përhershëm para pandemisë, tani për tani ai preferon t’u kalojë të tjerëve rreziqet e investimeve.

“Unë nuk do ta bëja atë tani, unë do të preferoja të punësoja disa punëtorë të përkohshëm dhe të transferoja pjesën tjetër,” tha ai.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga Bloomberg

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Nga Bloomberg/ "Ne shpresojmë që SHBA..."

Biden kërkon të zhvendosë zinxhirët e furnizimit, por Kina…

BBC/ Gjendja e bizneseve në Kinë

“Fabrika e botës” e mbyllur me kyç

Çfarë po ndodh me 'fabrikën e botës'?

BBC/ Rritet presioni për të rihapur fabrikat