Dëshironi të dini se si “Netflix” arrin të jetë lojtari premium i industrisë OTT dhe si fiton para “Netflix” përmes modeleve të ndryshme të biznesit dhe partneriteteve të transmetimit.
“Netflix” ka qenë pionier i transmetimit të TV dhe videove si shërbimi më i madh i transmetimit OTT në botë, kështu që nuk është çudi që kemi 8.3 milionë klientë me pagesë me shikues në 190 vende anembanë botës.
“Netflix” i ka mësuar konsumatorët të vlerësojnë “kohën time” në shtëpi. Kur u regjistrova për këtë zgjidhje argëtimi në internet, zbulova ekskluzivitetin e saj me shumë gjëra të mira të ngjitura në sy! Nuk është çudi pse përdoruesit e “Netflix” transmetojnë përmbajtje 24/7. Me sa duket, këtu është futur shikimi i tepruar, apo jo…. Por, në thelb të të gjithave, aspekti kryesor që vazhdonte të dilte ishte, si fiton para “Netflix”?
“BBC”, publikon gjysmën e filmit dhe më pas abonentëve duhet të presin 1 ose 2 muaj për të parë pjesën tjetër.
Mund të duket e bezdisshme, por kjo është një nga disa taktikat që “Netflix” ka përdorur kohët e fundit për të inkurajuar përdoruesit që t’i mbajnë abonimet e tyre aktive për më gjatë.
Dhe duket se ka funksionuar. Të martën, kompania zbuloi rezultatet e saj të tremujorit të tretë, duke treguar se kishte shtuar si abonentë 2.4 milionë familje, pas dy tremujorësh të njëpasnjëshëm humbjesh.
Përmbysja e “fatit të saj” është veçanërisht befasuese duke pasur parasysh krizën e kostos së jetesës.
Anulimi i abonimeve të transmetimit mendohet të jetë një nga opsionet më të lehta që njerëzit kanë kur shkurtojnë buxhetet e familjes.
“Të publikosh një episod në javë krijon një zhurmë të vërtetë, i emocionon shikuesit dhe i lë të varur. T’i nuk mund të largohesh pasi pret me padurim pjesën tjetër të sezonit të filmit, kështu që regjistroheni në shërbimin e transmetimit për dy ose tre muaj.”- ”, thotë Frances Taylor, e cila monitoron programet lineare dhe ato të transmetimit snë Radio Times.