MENU
klinika

Analiza

Si do t’i kundërpërgjigjet Rusia tankeve gjermane?

27.01.2023 - 18:11

Ukraina pritet të marrë në duar armët nga Perëndimi që mund të bëjnë përmbysjen e madhe të luftës.

“Mbreti i fushëbetejës” pritet të zbarkojë së shpejti në Kiev. Zëdhënësi i Këshillit të Sigurisë Kombëtare John Kirby komentoi vendimin e Shteteve të Bashkuara për të dorëzuar 31 tanke M1 Abrams në Ukrainë. Midis shumë temave për të cilat Kirby foli gjatë konferencës për shtyp, ishte ajo që vuri në dukje një problem potencialisht të madh tankesh me të cilin mund të përballeshin ukrainasit. Tanket Abrams fuqizohen nga një “motor me turbina me gaz që ka nevojë për karburant avioni”, tha Kirby.

“Pra, ekziston një lloj karburanti që drejton Abrams dhe ne duhet të sigurojmë që ky tubacion, fjalë për fjalë dhe figurativisht, të jetë i disponueshëm për Ukrainën”, theksoi Kirby. John Spencer, një major i pensionuar i ushtrisë amerikane dhe kryetar i Studimit të Luftës Urbane në Forumin e Politikave Madison, i tha Newsweek se ai pajtohet që karburanti është një nga problemet kryesore me Abrams. “Furnizimi me karburant do të jetë një pengesë për Ukrainën. Motori M1 në fakt mund të funksionojë me karburante të ndryshme, por mbaj mend që ne i përdornim ato me karburant avioni,” tha Spencer.

Majori në pension shtoi se edhe nëse Ukraina ka tanke të tjera që funksionojnë me naftë, ata mund të kenë ende probleme të mëdha. “Karburanti është përgjithësisht një problem në Ukrainë, edhe nëse është vetëm naftë. Më kujtohet kur isha atje në korrik që kishte radhë të gjata në pikat e karburantit dhe sulmet ruse ndaj infrastrukturës ishin të pandërprera”, theksoi Spencer. William Reno, profesor dhe kreu i departamentit të shkencave politike në Universitetin Northwestern, i tha Newsweek se Abrams mund të përdorë gjithashtu JP-8, një lloj vajguri që përdoret zakonisht nga ushtria amerikane dhe NATO.

Prandaj, qasja në karburant mund të mos jetë ‘e pakapërcyeshme’. Megjithatë, Reno shtoi se konsumi i lartë i Abrams ‘kompromis për përshpejtimin më të shpejtë dhe një shpejtësi më të lartë ‘lundrimi’. Por nuk ka boshe sepse turbina e automjetit funksionon vazhdimisht pas ndezjes.’ David Silbey, profesor i asociuar i historisë në Universitetin Cornell dhe drejtor i mësimdhënies dhe mësimit në Cornell në Uashington, paralajmëroi gjithashtu për një problem të madh me Abrams.

“Gjëja kryesore është që ai motor të gëlltisë karburantin”, tha Silbey për Newsweek. Silbey vuri në dukje se kilometrazhi në Abrams vlerësohet midis 1.5 dhe 3 gallon për milje, duke theksuar se matja është në ‘gallon për milje’ dhe jo në ‘milje për gallon’ më të njohur që përdoret për shumicën e automjeteve. “Kjo do të thotë se Abrams ka nevojë për një zinxhir të madh logjistik për ta furnizuar atë vazhdimisht me karburant. Në këtë është më keq se tanket e tjera perëndimore, por ende jo aq shumë.

Të gjithë motorët e tankeve drejtojnë automjete jashtëzakonisht të rënda në terrene të pabarabarta”, paralajmëroi Silbey.

Matthew Hoh , një ish kapiten i marinës amerikane dhe oficer i Departamentit të Shtetit, thotë se Abrams, me fuqinë e zjarrit, shpejtësinë dhe armaturën e tij, është ‘mbreti i fushës së betejës’. Megjithatë, ky mbret kërkon edhe shumë punë logjistike përveç vetë karburantit. “Peshojnë 70 tonë. Ka vetëm një sasi të caktuar dhe një lloj pajisjeje që mund t’i transportojë ato gjëra,” tha Hoh, duke shtuar se tanket ruse peshojnë rreth 25 deri në 30 tonë më pak se Abrams.

 

Përveç peshës së konsiderueshme, Hoh vuri në dukje se trajnimi i personelit ukrainas për mirëmbajtjen dhe trajtimin e tankeve Abrams do të marrë gjithashtu kohë. Gjithashtu, pyetja është nëse Ukraina “ka aftësinë të dërgojë karburant në tanke sa u nevojitet, plus të gjitha automjetet e tjera që e kërkojnë atë”.

John Spencer mbetet i bindur se Ukraina, me mbështetjen e aleatëve të saj, do të kapërcejë të gjitha pengesat e tilla. “Ukraina befasoi botën që në ditën e parë, jo vetëm me gatishmërinë për luftë, por edhe me inovacionin në zgjidhjen e problemeve”, përfundoi majori në pension i Ushtrisë Amerikane.