Studimi

Mikrobet e zorrëve, të dobishme për ankthin social

27.01.2024 - 13:10

Studiuesit thonë se mikrobet në zorrë mund të luajnë një rol në shkaktimin e çrregullimit të ankthit social, duke hapur mundësi të reja për terapi.

Mbledhja e baktereve dhe organizmave të tjerë që jetojnë në sistemin gastrointestinal – ndryshon për njerëzit që kanë çrregullim të ankthit shoqëror (SAD) në krahasim me individë të shëndetshëm. Madje mikrobet në zorrë mund të ndikojnë edhe në tru.

Studiuesit kanë zbuluar se kur mikrobet nga zorrët e njerëzve me SAD transplanohen në minj, kafshët kanë një reagim të shtuar ndaj frikës sociale.

Kjo studim thekson rëndësinë e florës sonë të zorrëve.

‘Çështja kryesore është që ne duhet të kujdesemi për mikrobet tona, veçanërisht gjatë gjithë zhvillimit dhe madje edhe në moshën madhore, që truri të funksionojë në mënyrën e duhur,’ tha ai.

Pse ilaçet që ushqejnë mikrobet tuaja mund të jenë e ardhmja e shëndetit mendor?

Studiuesit raportojnë se si morën mostra fekale nga gjashtë njerëz të shëndetshëm dhe gjashtë persona me SAD, me analiza të ADN -së që konfirmojnë se mikrobiomi i zorrëve ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme midis dy grupeve.

Ekipi transferoi secilën mostër në gjashtë minj laboratori, duke u dhënë gjithsej 72 mikroorganizma, të gjithë minjve më parë u ishte dhënë antibiotik për të vrarë mikrobet natyrore të zorrëve.

Më pas, minjtë iu prezantuan me një sërë testesh për të eksploruar aspekte të ndryshme të sjelljes së tyre. Për të hetuar frikën sociale, ekipi u dha minjve goditje të vogla elektrike kur iu afruan një miu tjetër të panjohur, dhe më pas vëzhguan se si kafshët silleshin rreth minjve të rinj kur goditjet elektrike nuk u aplikuan më.

Rezultatet zbuluan se minjtë që kishin marrë mikrobe të zorrëve nga njerëz me SAD kishin nivele të ndryshme të bakteriale në feçet e tyre ndryshe nga ata që kishin marrë mikrobe të zorrëve nga njerëz të shëndetshëm mentalisht.

Si përfundim

Ndërsa minjtë me mikrobe të zorrëve nga njerëz të shëndetshëm shpejt rifitonin kureshtjen e tyre ndaj të huajve në ditët që pasuan, ata me mikrobe nga njerëz me SAD vazhduan të kishin frikë të afroheshin me minjtë e tjerë.

Analizat e mëtejshme sugjeruan se nivelet e disa hormoneve dhe aspektet e sistemit imunitar ndryshonin gjithashtu midis minjve.

Çfarë mund të bëhet?

Studiuesi Cryan tha se ndryshimi mund të vijë duke përfshirë dieta ushqimore për të ndryshuar mikrobiomën.

“Rritja e sasisë së fibrave dhe ushqimeve të fermentuara në dietë mund të ketë efekte të dobishme,” tha ai. ‘Dhe kjo është diçka që ne jemi mjaft të interesuar ta eksplorojmë.’