Linjat ajrore kineze ka të ngjarë të rikuperohen më shpejt sesa shumë nga homologët e tyre pasi udhëtimet e brendshme brenda Kinës kanë rifilluar me një ritëm më të shpejtë në krahasim me vendet e tjera, sipas disa investitorëve.
Sektori i aviacionit ka pësuar humbje të konsiderueshme pasi masat për të ngadalësuar përhapjen e koronavirusit – përfshirë mbylljet e kufijve dhe kufizimet e lëvizjes – ndaluan pjesën më të madhe të udhëtimit global. Si rezultat, shumë linja ajrore kishin nevojë për sasi të mëdha ndihme financiare për të qëndruar në det.
Kina, vendi i parë i goditur nga koronavirusi, gjatë muajve të fundit ka lehtësuar disa kufizime duke i lejuar njerëzit të udhëtojnë brenda vendit pasi shpërthimi i saj u stabilizua.
“Tani për tani, pushuesit kinezë po zgjedhin udhëtime të kohës së lirë në distancë me makinë ose tren, dhe prenotimet përpara po bëhen me një dritare prenotimi shumë më të shkurtër (një javë),” tha Eastspring Investments në një raport.
“Sidoqoftë, ndërsa rritja e udhëtimit ajror në Kinë po vonon udhëtimin rrugor, linjat ajrore kineze janë akoma përpara në rikuperim në krahasim me homologët e tyre amerikanë dhe evropianë, pasi ata përfitojnë nga rimëkëmbja në udhëtimet e brendshme,” shtoi ajo.
Menaxheri i pasurisë vuri në dukje se shumica e linjave ajrore kineze sjellin një shumicë të të ardhurave të tyre përmes udhëtimit të brendshëm. Kjo do të thotë që linjat ajrore “ka të ngjarë të jenë më elastike sesa linjat ajrore të tjera rajonale për pjesën tjetër të vitit,” tha ajo.
Idetë e investimeve
Shenjat e rimëkëmbjes në trafikun ajror të pasagjerëve në Kinë e shtynë HSBC të ruajë vlerësimin e saj “të blerë” në aksionet e listuara në Hong Kong të Air China, China Eastern Airlines dhe China Southern Airlines.
Ashtu si shumë linja ajrore në nivel global, aksionet e tre transportuesve janë zhytur këtë vit pasi raportuan humbje të konsiderueshme në gjysmën e parë të vitit 2020. Por ato humbje mund të ngushtohen në muajt e ardhshëm, me rritjen e pasagjerëve ka të ngjarë të ndihmojë çmimet e biletave, tha HSBC në një Shënim i së hënës.
Por përmirësimet në udhëtimet shtëpiake mund të mos sjellin dobi të aeroporteve, të cilat mbështeten më shumë në trafikun ndërkombëtar për fitime, shtoi banka.
“Ne vazhdojmë të presim që trafiku i brendshëm i udhëtarëve të rikuperohet më shpejt sesa trafiku ndërkombëtar, i cili është i favorshëm për linjat ajrore kineze, pasi ato prodhojnë më shumë fitime në rrugët e brendshme,” tha ai.
“Nga ana tjetër, aeroportet prodhojnë pjesën më të madhe të fitimit të tyre nga trafiku ndërkombëtar, duke pasur parasysh se tarifat aeronautike (tarifat e shërbimit të pasagjerëve dhe tarifat e uljes dhe parkimit) janë zakonisht më të larta për trafik ndërkombëtar sesa për trafikun vendas, dhe pasagjerët ndërkombëtarë kryesisht drejtojnë të ardhura nga taksat në aeroporte .”
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga CNBC