MENU
klinika

‘Rregulla të reja për të kufizuar fuqinë e tregut’

Google dhe Facebook nuk do të jenë të vetmet që dominojnë në teknologji

27.11.2020 - 13:11

Britania e Madhe do të vendosë rregulla të reja vitin e ardhshëm që synojnë të parandalojnë Google dhe Facebook të abuzojnë me dominimin e tyre në treg.

Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve tha se të dy firmat përbënin rreth 80% të 18,7 miliardë dollarëve të shpenzuara për reklama në internet në 2019. Regjimi i ri do të përpiqet t’u japë konsumatorëve më shumë kontroll mbi të dhënat e tyre.

Kjo gjithashtu do të “ndihmojë bizneset e vogla të lulëzojnë dhe të sigurojë që edhe mediat të marrin reklama dhe jo vetëm rivalët më të mëdhenj”, sipas qeverisë.

“Ka një konsensus në rritje në MB dhe jashtë vendit se përqendrimi i energjisë midis një numri të vogël të kompanive të teknologjisë po kufizon rritjen e sektorit, duke zvogëluar inovacionin dhe duke pasur ndikime negative në njerëzit dhe bizneset që mbështeten tek ata,” tha sekretari dixhital Oliver Dowden, në një deklaratë.

“Është koha ta adresojmë këtë dhe të përparojmë në një epokë të re të rritjes së teknologjisë.”

Kodi i ri do të përcaktojë pritje të qarta për firmat më të fuqishme mbi atë që përfaqëson sjellje të pranueshme kur bashkëveprohet me konkurrentët dhe përdoruesit.

Platformat që financohen nga reklamimi dixhital mund të kërkohet të jenë më transparente në lidhje me shërbimet që ata ofrojnë dhe mënyrën se si ata po përdorin të dhënat e konsumatorëve.

Ata do të pritet t’u japin konsumatorëve një zgjedhje nëse do të marrin reklama të personalizuara dhe do të parandalohen nga vendosja e kufizimeve për klientët e tyre që ua bën të vështirë përdorimin e platformave rivale.

Njësisë së Tregjeve Dixhitale mund t’u jepen kompetenca për të pezulluar, bllokuar dhe anuluar vendimet e marra nga firmat e teknologjisë dhe për të vendosur gjobitje financiare për mospërputhje.

Google dhe Facebook kanë thënë më parë se janë të përkushtuar për të punuar me qeverinë britanike dhe rregullatorin për reklamimin dixhital. Kodi i ri mund të ndikojë gjithashtu në industrinë e medias, e cila ka humbur shumë nga të ardhurat e saj nga reklamat në Facebook dhe Google.

Kodi i ri do të përpiqet të rregullojë marrëveshjet tregtare ndërmjet botuesve dhe platformave për të ndihmuar mbajtjen e botuesve në biznes. Ai do të përpiqet të ndalojë platformat online të imponojnë kushte të padrejta për botuesit e lajmeve që kufizojnë aftësinë e tyre për të monetarizuar përmbajtjen e tyre.