Pronari i British Airways IAG ka paralajmëruar se prenotimet në vitin 2020 do të goditen nga efektet e koronavirusit. Shefi i IAG, Willie Walsh tha se të gjitha fluturimet në Kinë po pezulloheshin, duke pësuar dhe “një rënie të konsiderueshme të kërkesës në Itali”. Aksionet e linjës ajrore kanë rënë ndjeshëm mes shqetësimeve të investitorëve për efektet e mundshme ekonomike të virusit. EasyJet gjithashtu po anulon disa fluturime për shkak të virusit dhe po shikon uljen e kostove.
IAG tha se pezullimet e fluturimit për në Kinë dhe anulimet në rrugët italiane do të ndikonin në sa pasagjerë transportonte këtë vit. Grupi i linjave ajrore, i cili gjithashtu zotëron Aer Lingus, Iberia dhe Vueling, tha se nuk ishte e mundur të thuhej sa do të goditeshin fitimet në vitin 2020 për shkak të pasigurisë në lidhje me ndikimin dhe kohëzgjatjen e shpërthimit aktual. Pronari i British Airways pezulloi dhe kufizoi fluturimet pasi virusi u përhap nga Kina në Evropë dhe më gjerë, me Italinë si një qendër kryesore të infeksionit.
Në fund të janarit grupi pezulloi të gjitha fluturimet për në territorin e Kinës. Fluturimet për në Hong Kong janë zvogëluar, dhe nga marsi do të ketë më pak fluturime për në Seul. Shefi ekzekutiv i IAG, Willie Walsh tha për BBC sot se në tre javët e para të shkurtit, ishin prekur kryesisht fluturimet drejt Azisë. “Është e qartë se ne e kishim njoftuar pezullimin e fluturimeve për në Kinë. Ne e morëm atë vendim në fund të janarit, dhe ne kishim parë ndikim në rrugët tona të tjera aziatike, por dukej sikur po stabilizohej.”Por në fillim të kësaj jave ne patëm çështjet në Itali, dhe kjo çoi qartë në një rënie të konsiderueshme të kërkesës në Itali dhe në disa nga vendet përreth gjithashtu.”
Numri i pasagjerëve të transportuar në rrugët italiane në mars “është zvogëluar ndjeshëm” dhe “zvogëlimi i mëtejshëm i kapacitetit do të aktivizohet gjatë ditëve të ardhshme”, tha IAG në një deklaratë. Z. Walsh shtoi se udhëtimi i përgjithshëm në biznes ishte ndikuar nga anulimi i konferencave të mëdha, si dhe nga futja e kufizimeve të udhëtimit nga disa kompani të mëdha. Aksionet në linjat ajrore kanë qenë ndër goditjet më të mëdha në shitje të tregut global të parë këtë javë, dhe aksionet e IAG kanë mbytur 17%. “Nuk mendoj se është befasi që investitorët janë të kujdesshëm në rrethanat aktuale,” tha Z. Walsh.
Ai shtoi se IAG kishte një “bilanc shumë të fortë”, por se ishte “e natyrshme në rrethanat aktuale që njerëzit do të tregohen të kujdesshëm”. Transportuesi i buxhetit Easyjet tha se pas rritjes së numrit të rasteve të koronavirusëve në veri të Italisë, ajo kishte parë “një zbutje të konsiderueshme të faktorëve të kërkesës dhe ngarkesës në/dhe jashtë bazave tona italiano-veriore”. “Si rezultat, ne do të marrim vendime për të anuluar disa fluturime, veçanërisht ato brenda dhe jashtë Italisë, ndërsa vazhdojmë të monitorojmë situatën dhe të adaptojmë programin tonë fluturues për të mbështetur kërkesën.”EasyJet tha se do të hetojë se si të kurseni kostot në biznesin e tij si rezultat. Kjo do të përfshijë kërkimin e shkurtimit të buxheteve administrative, ofrimin e pushimit të papaguar, dhe ngrirjen e rekrutimit, promovimit dhe rritjes së pagave.
Finnair gjithashtu iu bashkua listës në rritje të linjave ajrore që lëshuan paralajmërime, duke thënë se priste një rënie të konsiderueshme të fitimit operativ këtë vit për shkak të kërkesës më të ulët për udhëtime ajrore. Rolls-Royce, një nga prodhuesit më të mëdhenj në botë të motorëve të avionëve, gjithashtu paralajmëroi për ndikimin e koronavirusit në biznesin e tij. Shefi ekzekutiv Warren East tha që virusi ishte një “makro-rrezik për të gjithë”.
“Nuk është specifike për sektorin, ose specifik për kompani”,- i tha ai BBC. “Kjo është diçka që po zhvillohet çdo ditë, dhe ndikimi do të varet nga sa zgjat ndërprerja, sa e gjerë, nga një këndvështrim rajonal, përhapja përhapet, dhe natyrisht për ne si biznes, aftësia jonë për të zbutur kundër kësaj.”
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC