MENU
klinika

Nga BBC/ Rekord pijet akloolike

Bllokimet para Krishtlindjeve godisin shitjet me pakicë

18.12.2020 - 20:01

Mbylljet e dyqaneve të zbatuara nga bordurat e Covid shtynë shitjet me pakicë në MB në nëntor, referuar shifrave. Shitjet ranë me 3.8% muajin e kaluar, tha Zyra për Statistikat Kombëtare (ONS), duke i dhënë fund një vargu gjashtë-mujor të tregtisë në rritje. Shitjet e dyqaneve të veshjeve panë një rënie të ndjeshme nga muaji i kaluar, tha ONS, ndërsa dyqanet e ushqimit dhe dyqanet e mallrave shtëpiake ishin sektorët e vetëm që u rritën. Pavarësisht nga rënia mujore, shitjet e përgjithshme mbeten mbi nivelet e tyre para-pandemike.

“Pas një zhvillimi të fortë, shitjet me pakicë ranë përsëri në nëntor pasi kufizimet nënkuptonin që shumë dyqane duhej të mbyllnin dyert e tyre përsëri,” tha zëvendës statisti i vendit për statistikat ekonomike Jonathan Athow. “Veshjet dhe karburantet u goditën veçanërisht nga bllokimi i dimrit, me shitjet e tyre duke rënë ndjeshëm.”

Z. Athow shtoi se shitjet e ushqimeve, veçanërisht kliko-dhe-mbledh, u rritën pasi njerëzit nuk ishin në gjendje të hanin jashtë. Në një shenjë tjetër të mënyrës se si pandemia ka ndryshuar zakonet e blerjeve, shitja me pakicë në internet përbënte 31.4% të totalit, krahasuar me 28.6% një vit më parë. ONS tha se reagimet nga bizneset sugjeruan që konsumatorët kishin sjellë shpenzimet e Krishtlindjeve.

“Në një muaj kur Anglia u kthye në bllokim dhe Mbretëria e Bashkuar si e tërë ishte subjekt i kufizimeve shtrënguese, është pak befasi që rritja fizike e shitjeve me pakicë u bllokua në nëntor,” tha Lynda Petherick, kreu i shitjes me pakicë në Accenture UKI.

“Sidoqoftë, shfaqja duhet të vazhdojë kur bëhet fjalë për blerjet e Krishtlindjeve dhe disa shitës me pakicë kanë triumfuar duke përgatitur operacionet e tyre të tregtisë elektronike për bumin e shitjeve në internet. E Premtja e Zezë dhe blerjet e hershme festive vazhduan të stimulojnë një sektor që dëshpërimisht përpiqet të ndërtojë vrullin e rimëkëmbjes.”

Samuel Tombs, shefi i Mbretërisë së Bashkuar. ekonomist në Pantheon Macroeconomics, tha: “Shitjet me pakicë do të rikthehen në Dhjetor, ndoshta në një rekord të ri, pasi njerëzit ndërmarrin blerjet e tyre para Krishtlindjeve në një periudhë kohe më të ngushtë se zakonisht”.

Ai vuri në dukje se konsumatorët kishin “nxituar përsëri në dyqane” pasi shitësit jo-thelbësorë u lejuan të rihapeshin më 2 dhjetor.

“Shitjet me pakicë, megjithatë, ndoshta do të përpiqen të përmirësohen në nivelin e Dhjetorit vitin e ardhshëm, duke pasur parasysh që skemat e mbështetjes së të ardhurave do të marrin fund në Prill dhe njerëzit do të rrotullohen drejt konsumimit të më shumë shërbimeve përsëri pasi të jenë vaksinuar.

“Për më tepër, dyqanet jo thelbësore mund të detyrohen të mbyllen përsëri për të përmbajtur një valë të tretë të Covid-19 në Janar. Rënia e shitësve më tradicionalë të Rrugës së Lartë vitin e ardhshëm, pra, duket e pashmangshme.”

Pirja në shtëpi
Ndërkohë, një sondazh i veçantë nga botimi tregtar, Grocer ka hedhur dritë më tej sesi zakonet e blerjeve të njerëzve kanë ndryshuar gjatë pandemisë. Anketa vjetore e Top Produkteve të revistës, që mbulon 52 javë deri më 5 shtator, zbuloi se blerjet e alkoolit në supermarkete ishin rritur ndërsa njerëzit u përpoqën të kompensonin paaftësinë e tyre për të shkuar në pub gjatë bllokimit.

Shitjet e jager ishin më shumë se një e pesta në vitin e kaluar, duke shtuar më shumë se 800 milion £ në faturën ushqimore të vendit. Markat më të preferuara përfshinin San Miguel, i cili pa rritje të shitjeve prej 63%, dhe ndoshta çuditërisht, birra e quajtur Fatkeqësisht Corona, me 40%. Në të njëjtën kohë, shitjet e verës dhe të pijeve alkoolike u rritën përkatësisht me 717 milion £ dhe 567 milion.

Megjithatë, produktet e tjera humbën. Me njerëzit e mbyllur në shtëpitë e tyre për pjesën më të madhe të kohës, Britania e Madhe bleu 22% më pak produkte kozmetikë, ndërsa produktet e modelit ulen me 18%. Shitjet e furçave të dhëmbëve dhe deodorantëve të dy ranë 10% për arsye të ngjashme.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


BBC/ Gjendja e bizneseve në Kinë

“Fabrika e botës” e mbyllur me kyç