MENU

The Economist

Në Britani ka nisur një ‘betejë’ ekzekutiv-legjislativ

09.08.2019 - 13:35

Në mars, Dhoma e Komunave hodhi poshtë idenë e një Brexit pa marrëveshje me një diferencë me 43 vota.

Megjithatë këtë javë Dominic Cummings, tha që tani ishte vonë për të ndaluar Britaninë të largohej pa marrëveshje më 31 tetor, afati i fundit i Brexit.

31 tetori tani është opsioni i paracaktuar, ligjërisht i detyrueshëm si për Britaninë, ashtu edhe për BE. Në mungesë të ndonjë veprimi specifik, siç është rënia dakord për një zgjatje tjetër, Brexit do të zhvillohet atëherë.

Gjithashtu, duke pasur parasysh afatin, nuk ka fuqi ose kohë të mjaftueshme për të parandaluar mosmarrëveshjet, përveçse nëse qeveria bashkëpunon. Dhe Johnson nuk do ta bëjë këtë.

Pavarësisht kësaj, një shumicë ende kundërshtojnë Brexit pa marrëveshje. Sondazhet e opinioneve tregojnë se shumica e votuesve janë kundër tij gjithashtu.

Megjithatë, ka pengesa të mëdha për përpjekjet për të parandaluar një Brexit pa marrëveshje.

Betejat e mëdha midis legjislaturës dhe ekzekutivit zakonisht fitohen nga i pari. Manuali i kabinetit thotë që, gjatë një fushate zgjedhore, asnjë vendim i madh nuk duhet të merret nga një qeveri. Por mbështetësit e Brexit thonë që vendimi i madh do të ishte ndalimi i tij, jo lejimi i tij të vazhdojë.

Për Johnson, politika e kësaj është e pasigurt, në rastin më të mirë. Nëse një zgjedhje do të mbahej para Brexit, Farage do të hiqte dorë nga mbështetja duke u thënë votuesve se ata do të tradhtoheshin.

Nga ana tjetër, Brexit pa marrëveshje do të zemërojë shumë njerëz. Dhe një zgjedhje e zhvilluar mes kaosit të mundshëm që do të pasonte një Brexit pa marrëveshje mund të ndihmonte partitë e opozitës. Prandaj, disa pyesin nëse qeveria do të caktojë një fletëvotim në 1 nëntor, vetë “Dita e Pavarësisë”.