MENU
klinika

Pasojat e marrëdhënieve të tensionuara Kinë - Indi

RT/ India ndalon anijet kineze të naftës

16.08.2020 - 13:24

Marrëdhënieve të tensionuara midis Indisë dhe Kinës, kanë detyruar firmat shtetërore të naftës të mbajtura në Indi të ndalojnë rregjistrimin e cisternave në pronësi të Kinës për import ose eksport të naftës dhe produkteve të naftës.

Anijet në pronësi ose të regjistruar nga Kina janë të ndaluara të marrin pjesë në tenderët për çisterna të naftës që importojnë naftë bruto në Indi ose eksportojnë produkte të rafinuara të naftës jashtë Indisë, thanë burimet e Bloomberg.

Për më tepër, diplomat e naftës të kontrolluara nga India gjithashtu planifikojnë të kërkojnë nga furnizuesit e saj të naftës dhe tregtarët e naftës që të mos ua dërgojnë naftë atyre duke charteruar çisterna kineze.

Armiqësia e fundit që shpërtheu midis dy nga importuesit më të mëdhenj të naftës në botë – dhe dy më të mëdhenjve në Azi, Kinë dhe Indi – ka tensionuar marrëdhëniet e biznesit dhe tregtisë midis dy vendeve. Marrëdhënia midis Indisë dhe Kinës ka qenë gjithnjë e lëkundshme, por një ndezje e tensioneve të fundit në kufirin midis të dyve u bë më e dhunshme në 50 vjet, pasi Kina dhe India luftuan një luftë për të vendosur ku saktësisht do të kalonte ky kufi.

Të dy vendet janë fuqi bërthamore, gjë që ka shqetësuar OKB-në, e cila u ka bërë thirrje Pekinit dhe New Delhi të “ushtrojnë kufizim maksimal”.

Pengimi Indi-Kinë reverberoi në shumë zona tregtare, me importet kineze të papritur të mbajtura në portet indiane për shqyrtim pa paralajmërim, i thanë organizatat tregtare CNN Business në fund të qershorit.

Përkundër faktit se madhështitë shtetërore të naftës në Indi nuk do të përdorin anije të lidhura me Kinën, kompanitë indiane nuk presin ndërprerje të mëdha në flukset e tregtisë së naftës sepse përdorimi i tyre i anijeve kineze ishte i kufizuar gjithsesi.

Kompanitë e Indisë rendisin cisternat kineze kryesisht për transportin e gazit natyror të lëngshëm (LNG), thanë drejtuesit indianë të naftës për Bloomberg. Shumica e cisternave jo-indiane të naftës që firmat e naftës marrin me qira kanë Liberia, Panama, ose Mauritius si shtetin e tyre të flamurit, sipas drejtuesve.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Video/ Risitë e portit dhe përfitimi i Brazilit

RT: Një megaport industrial për të rritur tregtinë me Azinë