Kafeja e konservuar me origjinë japoneze po pushton Amerikën. Por e kundërta ndodh me furnizuesit e saj japonezë.
Në vitet 1970 Japonia i dha botës makinat llogaritëse. Një shpikje më pak e njohur japoneze e të njëjtës periudhë ishte kafeja e konservuar. Pesëdhjetë vjet më vonë, vendi mbetet konsumatori më i madh i pijeve të gatshme, duke gumëzhitur 3.1 miliardë litra në vit, gjysma e totalit global dhe mjaftueshëm për të mbushur Stadiumin e ri Olimpik të Tokios pothuajse plot. Ndërsa shitjet e brendshme ngadalësohen – ato ranë me 12.5% në pesë vitet deri në 2019, në 11.5 miliardë dollarë – shitësit japonezë po kërkojnë më shumë jashtë vendit, dhe veçanërisht me etje përtej Paqësorit.
Amerika konsumon vetëm rreth një të pestën më shumë kafe të konservuar dhe në shishe sesa Japonia. Por amerikanët po zhvillojnë një shije për të. Tregu është zgjeruar me 78% që nga viti 2014. Marzhet janë më energjike sesa në Japoni. Kjo duhet të jetë një dhuratë për pionierët japonezë të kafesë të gatshëm. Nuk ka qenë.
Suntory, një gjigant japonez i pijeve, i cili dominon në tregun e tij për kafenë e paketuar, shquhet për mungesën e tij në Amerikë. Matthew Barry i Euromonitor, një firmë kërkimore, tregon dallimet në preferencat e konsumatorëve midis dy vendeve si një shpjegim.
Në Amerikë kafeja e konservuar favorizohet kryesisht nga të rinjtë, dhe veçanërisht gratë e reja. Ata duan një pije të madhe, të ftohtë dhe me cilësi të kafenesë në një shishe. Në Japoni, pirësi tipik është një jakë blu i moshës mesatare që blen kanaçe nga një makinë shitëse. Një shpjegim tjetër është tregu i përqendruar i Amerikës për prodhimin e cilësisë. Starbucks zë 63% të shitjeve të kafesë së konservuar për nga vëllimi.
Gjiganti me qendër në Seattle tani po shikon me lakmi Japoninë, ku shijet dhe zakonet e konsumatorit po rriten më shumë të ngjashme me ato perëndimore. Starbucks tashmë ka gati 1,600 kafene në vend.
Të huaj të tjerë, gjithashtu, po e bëjnë të ndjeshme praninë e tyre. Kafja e preferuar e konservuar e Japonisë, Georgia, është në pronësi të Coca-Cola, e cila ëndërroi markën në Japoni (dhe e quajti atë sipas shtetit të saj të origjinës). Gjigandi i pijeve tani po hedh produkte të paketuara nga Costa Coffee, një zinxhir dyqanesh kafeje britanike që zotëron. Dhe muajin e kaluar Blue Bottle, një zinxhir i lëmuar i kafesë Kaliforniane në pronësi të Nestlé, një grup zviceran, nisi makinën e saj të parë të shitjes me kafe të konservuar – në Tokio.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga The Economist