Nuk përbën më habi që mediat e huaja të shkruajnë për vendin tonë, për turizmin apo veçantitë e tokës shqiptare. Kësaj here, prestigjiozja që po ‘mahnitet’ nga bukuritë përrallore të rivierës shqiptare është “The Independent”.
“Një nga sekretet e ruajtura më mirë të Evropës”, kështu e konsideron media britanike Rivierën shqiptare duke sugjeruar se është koha për të ndërruar Greqinë me brigjet e qeta të Shqipërisë.
Artikulli i plotë:
Me një peizazh malor me pamje nga ujërat e kristaltë dhe plazhet me guralecë relativisht të përgjumur, Riviera Shqiptare është një nga sekretet e ruajtura më mirë të Evropës.
Përpjekja për të përshkruar bukurinë e këtyre plazheve kolektivisht do t’u bënte atyre një padrejtësi, por titujt kryesorë janë: ato janë paqësore të lumtura, me ujëra të kthjellët dhe vezullues. Ato janë shumë më pak të frekuentuara nga turistët sesa Greqia fqinje, që do të thotë se ju do të blini strehim aty pranë me çmime shumë më të përballueshme.
Dhe ndryshe nga pjesët më të lodhura të Evropës së rezervuar, ka të ngjarë të keni një mikpritës që është vërtet i kënaqur që ju do të qëndroni. Shqipëria ishte e shkëputur nga bota për më shumë se 40 vjet, me diktatorin komunist Enver Hoxha që prishi lidhjet me Rusinë pasi besonte se BRSS ishte shumë e butë. Njerëzit këtu përjetuan nivele të izolimit të Koresë së Veriut për një pjesë të gjatë të shekullit të 20-të vetëm vendasit e dinin se sa mahnitës ishte peizazhi i tyre. Tani ata duken të entuziazmuar për të ndarë sekretin.
Duke supozuar se po fluturoni për në Aeroportin Ndërkombëtar të Tiranës, çdo udhëtim përpara Qoftë në Alpet Shqiptare në veri, qytete të epokës otomane në lindje ose plazhe të klasit botëror në jug kërkon ose marrje me qira të makinës ose përdorimin e e autobusëve lokalë. Si një shofer jo-makine, të merresha me autobusët ishte detyra ime e parë.
Stafi në hotelin tim në Tiranë më informoi me ndihmë për uebsajtin e orarit të autobusëve lokalë , duke më thënë se të gjitha udhëtimet paguhen në bord, kështu që harro rezervimin paraprak. Mësova se, nëse doni të zbrisni në një fshat të caktuar përgjatë rrugës së autobusit, mund ta njoftoni shoferin përpara se të niseni. Pasi kuptova rregullat e mirësjelljes, hipa në një autobus në terminalin e autobusëve veri-jug të Tiranës, u nisa për në qytetin detar të Vlorës. Kjo është porta për në Rivierën, në të cilën do të ndaloja përpara se të merrja rrugën bregdetare SH8 drejt skajit tjetër të saj, Sarandës.
Duke përdorur udhëtimin tim të mrekullueshëm të pyetësorit, u nisa në Vuno, një fshat i bukur me kalldrëm me kartolina.
Cilësia e ushqimit këtu ishte një nga surprizat, më prisnin sallata të mëdha dhe më shumë peshk, së bashku me burek djathin (pjata ime e preferuar).
Me motoçikletën time Viaggio, u nisa për të vizituar plazhet dhe qytetet e Rivierës, duke zotëruar rrugët dredha-dredha malore që ofrojnë pamje madhështore në çdo hap. Plazhet e gjata dhe familjare të Borshit dhe Qeparos u veçuan nga fshatrat e tyre nga pemët aromatike me ullinj dhe selvi. Zbulova se Himara, qyteti më i afërt në jug të Vunoit, ishte i popullarizuar nga një turmë e re, e turpshme, që shëtisnin në bulevardin e saj në nivelin e detit me një sërë baresh, restorantesh dhe operatorësh të mëdhenj të udhëtimeve me varkë.
Një udhëtim i shkurtër përtej Himarës, u përplasa me Porto Palermon, të quajtur sipas fortesës së tij, e cila ndodhet në mbrojtje në një ishull të vogël të lidhur me kontinentin. Zona është një thesar i limaneve të vegjël të pashënuar për t’u pushtuar dhe për t’u çlodhur, të gjitha gjysmë të dukshme nga rruga.
Megjithatë, pjesët e mia të preferuara të bregdetit ishin gjiret e paprekura, më të egra në skajin verior të plazhit të Dhërmiut. U djersita gjatë një ngjitjeje për të arritur në tre plazhet e tij ngjitur, praktikisht të zbrazëta fatmirësisht jo aq praktike sa nuk mund të bëhej me sandale. Valët mahnitëse të kaltra ushqeheshin nga një burim uji i ftohtë nga malet, që rridhte nga poshtë shtratit të detit dhe e bënte ujin jashtëzakonisht të ftohtë, pas përplasjes./“The Independent”.