Linjat ajrore europiane po refuzojnë të ofrojnë rimbursime për klientët, fluturimet e të cilëve u anuluan për shkak të COVID-19, në kundërshtim me rregullat e Bashkimit Europian. Rregullat e BE-së kërkojnë që udhëtarët të marrin një rimbursim brenda shtatë ditësh, por shumica e transportuesve po ndalojnë rimbursimet dhe ofrojnë kuponë udhëtimi ose riskedulim të fluturimeve falas.
Ky veprim vjen me gjithë ndihmat masive për kompanitë ajrore nga qeveritë kombëtare.
Air France-t iu dha një hua prej 7 miliardë eurosh, por klientëve u thuhet se do të duhet të presin një vit para se të mund të marrin paratë e tyre përsëri. Një zëdhënës i Air France tha për Euronews: “Duke pasur parasysh mungesën e dukshmërisë në lidhje me datën në të cilën mund të ndodhë një rimëkëmbje edhe e moderuar i punës, Air France aktualisht po mban politikën e saj të rimbursimit të shtyrë të biletave të avionëve të anuluara si rezultat i krizës Covid-19 . “
Është e njëjta gjë edhe tek KLM, të cilët janë në një partneritet me Air France. Qeveria Holandeze ka ofruar një plan shpëtimi me vlerë deri në 4 miliardë euro.
Easyjet, i cili siguroi një ndihmë prej 686 milion euro nga qeveria e Mbretërisë së Bashkuar, këmbëngul se klientët mund të marrin një rimbursim duke kontaktuar linjën e tyre të mbështetjes, por pasagjerët janë ankuar për kohë të gjata të pritjes.
Një përfaqësues tha: “Klientët e fluturime të anuluara mund të transferohen në një fluturim alternativ falas ose të marrin një kupon për vlerën e prenotimit të tyre në internet ose të kërkojnë një rimbursim përmes qendrës sonë të kontaktit.” / Scan, Euronews