Qytetet anembanë Kinës po stimulojnë konsumin e brendshëm në epokën post-COVID me evente online dhe offline gjatë “Muajit Kombëtar të Promovimit të Konsumit 2020”, që zgjat nga 9 shtator deri më 8 tetor.
Në Provincën Guangdong të Kinës jugore, Ekspozita Ndërkombëtare e Turizmit të Kinës (CITIE) ka miratuar promocione në internet, por edhe jashtë rrjetit, për të tërhequr vizitorë. Më shumë se 40 vende dhe rajone dhe mbi 20 qytete dhe provinca të brendshme kineze po marrin pjesë në ekspozitë. Qeveria lokale në Guangdong gjithashtu ofroi mbështetje zyrtare për agjencitë e udhëtimit në provincë duke ulur tarifat e stendave të ekspozitës me 80%.
Vizitorët janë dyndur në këtë ngjarje, të etur për të përfituar nga zbritjet dhe kuponat bujarë të ekspozitës Ndërkohë, një konferencë e transmetimit të drejtpërdrejtë të tregtisë elektronike po mbahet në Qiqihaer City, në verilindje të provincës Heilongjiang të Kinës. Transmetuesit e drejtpërdrejtë nga provincat në të gjithë verilindjen e Kinës po marrin pjesë në këtë ngjarje dhe promovojnë produkte të specialiteteve lokale.
Organizatorët e konferencës po përdorin gjithashtu realitetin virtual (VR), realitetin e shtuar (AR) dhe inteligjencën artificiale (AI) për të promovuar produktet. Bashkia Tianjin e Kinës Veriore gjithashtu zhvilloi një ekspozitë shitjesh të Martën për të promovuar shitjet e mallrave të orientuara drejt eksportit në shtëpi, duke tërhequr qindra ndërmarrje të tregtisë së jashtme dhe vizitorë nga Tianjin dhe qytete të tjera kineze. Gjatë veprimtarisë, shumica e ekspozuesve prezantuan modele të marketingut në internet dhe krijuan dyqane në internet për të shitur produktet e tyre. Klientët thjesht mund të skanojnë një kod QR për të bërë një blerje.