Tregu i mallrave luksoze të Kinës është dyfishuar këtë vit, pasi konsumatorët duhet të shpenzonin para brenda vendit për shkak të shpërthimit të Covid-19. Tregu synon të zgjerohet më tej për t’u bërë më i madhi në botë.
Pavarësisht nga një fillim i vështirë i vitit, gjatë të cilit qeveria kineze duhej të vendoste një bllokim të rreptë për të përmbajtur përhapjen e virusit, tregu i brendshëm i mallrave luksoze jo vetëm që është rikuperuar në vitin 2020, por gjithashtu ka arritur të zgjerohet. Sipas një raporti të botuar nga firma e konsulencës Bain & Co. dhe Tmall, një platformë me pakicë në internet që operohet nga Alibaba, tregu luksoz kinez është vendosur të rritet 48 për qind këtë vit dhe të arrijë 346 miliardë juanë (53 miliardë dollarë).
Ndërsa tregu global i luksit ra rreth 23 përqind, pjesa e Kinës kontinentale gati u dyfishua. Ajo u rrit nga rreth 11 përqind vitin e kaluar në 20 përqind në vitin 2020, pasi blerësit kinezë me shpenzime të mëdha kaluan në qendrat tregtare dhe platformat e tregtisë elektronike, në vend që të kërkonin zbritje në qendrat ndërkombëtare të blerjeve.
Sidoqoftë, raporti vuri në dukje se rritja në territorin e Kinës nuk arriti të kompensojë një rënie prej afërsisht 35 përqind të shpenzimeve totale të luksit të konsumatorëve kinezë dhe konsumi kinez i humbur jashtë shtetit. Sidoqoftë, prirja pozitive është vendosur të vazhdojë, thonë autorët e raportit, duke parashikuar që Kina do të jetë forca kryesore lëvizëse e tregut në pesë vjet.
“Ne parashikojmë që kjo rritje të vazhdojë, duke e vendosur vendin në rrugën e duhur për të kërkuar pjesën më të madhe të tregut deri në vitin 2025 edhe pasi tregu botëror i luksit të kthehet në nivelet para-Covid-19”, tha raporti. “Pavarësisht nga potenciali për ndryshime afatshkurtra, vrulli i tregut të mallrave luksoze të Kinës është gati të vazhdojë”.
Hulumtimi i përbashkët i Bain dhe Tmall tregoi se katër faktorë qëndronin gjithashtu pas rezultateve të këtij viti, domethënë riatdhesimi, blerësit mijëvjeçarë dhe Gen Z, dixhitalizimi dhe dyqanet pa taksa të ishullit Hainan. Kjo e fundit luajti një rol në rritjen, sipas raportit.
Disa marka kineze panë rritje me dy shifra dhe madje edhe me tre shifra në shkallën e shpenzimeve të luksit të brendshëm për shkak të mbylljes së kufijve. Ata do të vazhdojnë të gëzojnë rritje pozitive të brendshme prej rreth 30 përqind të paktën deri në gjysmën e dytë të vitit të ardhshëm, parashikon raporti. Ai vuri në dukje se përpara se situata në botë të kthehet në normalitet, prodhuesit vendas do të duhet të bindin konsumatorët luksozë kinezë se blerjet e brendshme janë një zgjedhje më e mirë.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT