Më shumë automobilistë po shesin makina në internet në Kinë pasi që konsumatorët e shqetësuar qëndrojnë larg sallave të ekspozitave për të ndaluar përhapjen e koronavirusit. Prodhuesi i makinave kineze Geely është i fundit që filloi një shërbim të ri në internet në përpjekje për të rritur shitjet në vend. Ajo bashkohet me gjigandët e Tesla, BMW dhe Mercedes-Benz të cilët tani janë duke bërë marketing në mënyrë aktive përmes internetit.
Tendenca në internet vjen mes një rënie në shitjet e makinave në Kinë, e cila ra në 92% në gjysmën e parë të shkurtit.
Geely, e cila është pronare e prodhuesit të taksave të zeza The London Electric Vehicle Company dhe Volvo, tha që klientët tani mund të porosisin dhe rregullojnë makinat e tyre në faqen e saj të internetit.
Prodhuesi më i madh i makinave në pronësi private të Kinës gjithashtu do të ofrojë disqe provë pa patur nevojë për klientët të vizitojnë sallën e ekspozitës, pasi makina mund të drejtohet direkt në adresën e shtëpisë së tyre. Geely e quan atë një shërbim të blerjes së automjeteve plotësisht “pa kontakt”. Mercedes-Benz tha se po punonte ngushtë me partnerët e saj tregtarë kinezë për të mbështetur kanalet e saj në internet. “Përballë situatës aktuale, ne kemi zgjatur ofertën tonë në internet dhe vëzhgojmë një përgjigje pozitive nga klientët tanë,” tha një zëdhënës i prodhuesit gjerman të makinave.
Firma konsulente Frost & Sullivan vlerëson se gati 825,000 automjete të reja u shitën në internet globalisht në vitin 2019, qoftë përmes financimit në internet ose duke bërë një pjesë pagese në internet. Vlerëson se deri në vitin 2025, 6 milion automjete do të shiten përmes platformave në internet dhe thotë se “koronavirusi do të sigurojë shtysë në shitjen me pakicë dixhitale për makina”. “Siç u dëshmua në Kinë, shtyrja e vendimit të blerjes po inkurajon prodhuesit e automjeteve të ridrejtojnë burimet drejt marketingut në internet dhe platformave të tregtisë elektronike”, tha Sarwant Singh, partneri drejtues në Frost & Sullivan.
Prodhuesit e automjeteve të tilla si Tesla dhe BMW gjithashtu kanë filluar të promovojnë produkte kryesisht në internet pasi autoritetet kineze paralajmëruan njerëzit të qëndrojnë larg vendeve publike. Tesla i Elon Musk tashmë është zhvendosur në shitjen e më shumë makinave në internet për të qëndruar ” financiarisht e qëndrueshme ”. Shitjet e makinave në Kinë ranë 92% për gjysmën e parë të shkurtit, sipas Shoqatës së Pasagjerëve në Kinë (CPCA). Ajo tha se kishte “mezi njeri në shitësit e makinave në javën e parë të shkurtit pasi shumica e njerëzve qëndruan në shtëpi”. Kina është tregu më i madh në botë i makinave, duke shitur më shumë se 21 milion automjete vitin e kaluar.
/Përkhyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC