MENU
klinika

Nga Russsian Today: Qëllimi është të krijojmë...

Rusia po përgatit dërgesën më të hershme të Arctic LNG në Azi

19.01.2021 - 09:55

Prodhuesi rus i gazit Novatek ka në plan të dërgojë ngarkesa nga struktura e saj Yamal LNG në tregjet aziatike përmes Rrugës së Detit të Veriut (NSR) në fillim të majit me ndihmën e një ndërprerësi të akullit, thanë burimet për Bloomberg.

Ngarkesa do të bëhej dërgesa më e hershme e gazit natyror të lëngshëm në Azi, duke mundur rekordin e vitit të kaluar me gati dy javë dhe duke hapur rrugën për një sezon rekord navigimi këtë vit.

Koha e saktë e dërgesës LNG do të varet nga kushtet e motit dhe trashësia e akullit, sipas zyrtarëve. “Mundësia e një udhëtimi të tillë në maj është duke u diskutuar,” tha Nikita Sekretarev, zëdhënësi i kompanisë së transportit Sovcomflot të Rusisë.

Shtrihet më shumë se 5,000 km midis Detit Barents dhe ngushticës së Beringut, NSR është kalimi më i shkurtër midis Evropës dhe Azisë. Pjesa lindore e saj zakonisht mbyllet për lundrim për disa muaj në fillim të vitit për shkak të akullit të trashë, i cili kufizon potencialin e dërgesës.

Novatek dërgoi një ngarkesë LNG drejt lindjes përmes NSR me mbështetjen e thyerjes së akullit në fund të majit në vitin 2020, e cila ishte fillimi më i hershëm i sezonit të lundrimit në zonë deri më tani. Dërgesat vazhduan në Azi deri në janar, duke e bërë atë një sezon rekord të gjatë lundrimi në Arktikun lindor.

Në fillim të këtij muaji, Novatek dërgoi dy anije LNG (‘Christophe de Margerie’ dhe ‘Nikolay Yevgenov’) në Kinë përmes NSR. Zyrtarët e industrisë thanë që anijet nuk kanë nevojë për mbështetje për thyerjen e akullit pasi kushtet aktuale në Arktikun lindor janë të buta. Sidoqoftë, cisternat do të përdorin një ndërprerës akulli në kthimin e tyre në Rusi përmes kalimit në shkurt.

Sipas Sovcomflot, e cila zotëron ‘Christophe de Margerie’, një anije mallrash nuk ka bërë kurrë një udhëtim në shkurt në Arktikun lindor. Udhëtimi i planifikuar i kthimit në shkurt është pjesë e “përpjekjeve sistematike për të zgjeruar gradualisht lundrimin tranzit në sektorin lindor të Arktikut”, tha Sekretarev, duke shtuar: “Në të ardhmen, qëllimi është të vendosni lundrim të sigurt gjatë gjithë vitit” nëpër Rruga Veriore.

Rusia dëshiron ta kthejë NSR në një arterie kryesore tregtare midis Evropës dhe Azisë. Vitin e kaluar, 33 milion ton mallra u transportuan duke përdorur rrugën Arktik.

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


Albert Çaçi

Sfida e Katarit