Nëse ka një vend ku bizneset luksoze nuk mund të jetojnë pa të këto ditë, është Kina. Blerësit kinezë, duke blerë brenda dhe jashtë vendit, janë tashmë liderët e botës në blerjet luksoze. Rëndësia e tyre për industrinë u bë e qartë kur Covid-19 mbylli pjesën më të madhe të Kinës dhe udhëtimin e saj jashtë në shkurt. Pa ata klientë, kompanitë luksoze panë një rënie në shitjet e tyre.
Për shkak të Covid-19, industria e luksit po mundohet në vitin e saj më të keq në historinë moderne. Por ndërsa tregu luksoz i Kinës ka vuajtur me siguri, ai është tashmë në rrugën e tij për t’u rikuperuar, sipas një raporti të ri nga konsulenca e menaxhimit Bain & Company dhe Altagamma, një shoqatë e firmave luksoze italiane.
Blerësit kinezë, të cilët janë blerësit më të mëdhenj të luksit në botë, përfshirë blerjet e bëra brenda dhe jashtë vendit të tyre, kanë një kërkesë më të madhe për luksin sesa homologët e tyre amerikanë dhe europianë. Një dyqan Hermès në Guangzhou kohët e fundit fitoi 2.7 milion dollarë në një ditë të vetme.
SHBA-ja dhe Europa, nga ana tjetër, kanë parë një ndikim edhe më të madh nga pandemia dhe përballen me një kthim më të ngadaltë në normalitet, parashikojnë Bain dhe Altagamma.
Një rimëkëmbje më e shpejtë ekonomike në Kinë sesa në SHBA dhe Europë mund të nxisë mospërputhjen. Parashikohet që blerësit luksozë kinezë do të bëhen “edhe më të rëndësishëm”.
Bain dhe Altagamma raporton se deri në vitin 2025, rëndësia e blerësve të Kinës për luksin do të jetë edhe më e madhe. Deri atëherë ata do të llogaritin gati gjysmën e blerjeve globale të luksit, nga rreth 35% në 2019. Kombet e tjera pritet të shohin rënien e aksioneve të tyre. (quartz)