MENU
klinika

Do ndërtojë aeroport të ri

BBC/ Kina ‘nuk do t’ja dijë’ as për COVID-19 dhe as për protestat

15.06.2020 - 11:56

Linja e dytë ajrore më e madhe në Kinë mendon të nisë një transportues të ri përkundër një rënie të rëndë globale në pasagjerë të shkaktuar nga pandemia e koronavirusit. China Lindore ka bashkuar forcat me një gamë partnerësh përfshirë agjensinë më të madhe të udhëtimit në internet Trip.com.

Linja e re ajrore do të përqendrohet në destinacionin ishull të Hainan, shtëpi për tetë milion banorë dhe një qendër të tregtisë së lirë. Disa kanë vënë në dyshim kohën e fillimit pasi industria ajrore po lufton për të mbijetuar.

Kina Lindore e mbështetur nga qeveria do të ketë një pjesë të shumicës prej 51% në transportuesin e ri, i cili do të quhet Sanya International Airlines. Mbështetësit e tjerë përfshijnë Juneyao Airlines me qendër në Shanghai dhe një njësi të Trip.com sipas një njoftimi të bërë të Dielën në Bursën e Hong Kongut.

Nuk u dha asnjë afat kohor për fillimin e linjës ajrore të re, e cila do të ketë nevojë për miratimin rregullator. Partnerët shpresojnë të përfitojnë nga rëndësia në rritje e Hainan në Kinë. Ishulli është rreth 30 herë më i madh se Hong Kong dhe është një destinacion popullor për pushimet për turistët kinezë.

Presidenti kinez Xi Jinping gjithashtu dëshiron ta kthejë ishullin në zonën më të madhe të tregtisë së lirë të vendit. Pekini ka përshkruar planet për të ulur nivelin e taksës mbi të ardhurat në Hainan për individë dhe kompani të zgjedhura në 15%, dhe të qetësojë kërkesat për viza për turistët dhe udhëtarët e biznesit.

Planet e nisjes vijnë gjatë krizës më të madhe që industria e linjave ajrore është përballur ndonjëherë dhe u dobësuan nga karantina e rreptë për të frenuar përhapjen e Covid-19. Greg Waldron, redaktor menaxhues i Azisë në revistën FlightGlobal, tha: “Nisja zyrtare e kompanisë ajrore ka të ngjarë të varet nga rimëkëmbja e vazhdueshme e trafikut të brendshëm kinez dhe situata Covid-19 si në Kinë, ashtu edhe në rajon.

“Duhet kohë për të ndërtuar një kompani ajrore, megjithatë një pjesë e madhe e punës duhet të bëhet për sa i përket pajisjeve dhe personelit përpara se linja ajrore të filloj punën.” Një numër i linjave ajrore të profilit të lartë janë duke luftuar për të mbijetuar gjatë krizës përfshirë Virgin Australia, Thai Airways dhe Avianca të Kolumbisë. Linjat ajrore të tjera janë detyruar të largojnë mijëra punëtorë dhe të zvogëlojnë operacionet.

Industria e linjave ajrore mund të pësojë humbje prej më shumë se $ 84bn (66bn £) këtë vit, paralajmëroi javën e kaluar Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror. Por Shaun Rein, themeluesi i Grupit të Kërkimeve të Tregut në Kinë, tha se ishte në të vërtetë një kohë e mirë për të filluar një kompani të re ajrore të përqendruar në Hainan.

“Edhe para Covid, viti 2020 ishte viti i turizmit të brendshëm kinez pasi Kina dëshiron të përqëndrohet më shumë në vendin e tyre, veçanërisht pikat e nxehta si Hainan, Yunnan dhe ato në zhvillim si Gansu.” Ai shtoi se lufta tregtare SHBA-Kinë ka parë “patriotizëm në zhvillim me qytetarët kinezë që duan të tregojnë fëmijëve të tyre se sa i madh është vendi i tyre dhe t’i mësojë ata më shumë rreth trashëgimisë së tij”.

Ndërkohë, protestat e vazhdueshme pro-demokracisë në Hong Kong kanë dekurajuar shumë udhëtarët kinezë të vizitojnë ish-koloninë Britanike. “Vetë Hainan si destinacion është i ‘nxehtë’ tani, veçanërisht pasi qeveria mbështet blerjet pa taksa atje. Hainan gjithashtu nuk ka asnjë karantinë ose kufizime të tjera të udhëtimit.”

/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga BBC

VAZHDO TË LEXOSH MË TEPËR PËR TEMËN


CNBC/ "Themeli i luftës është ekonomia"

“Me apo pa koronavirus, Kina do tejkalojë SHBA”

CNBC/ Ekspertët: Planifikoni tani para se...

“Kina është ende Kinë, ekonomia ende ekonomi”