Disa javë përpara se të fillonte sezoni i vozitjes verore, konsumi i benzinës në Sh.B.A ra në nivelet e fund viteve ’60, për shkak të bllokimeve nga koronavirus.
Me kërkesën në rënie të karburantit motorik, rafineritë po shkurtojnë prodhimin e naftës së papërpunuar, dhe kapaciteti i ruajtjes së naftës së papërpunuar në Amerikë po plotësohet shpejt. Zgavra është vendosur të përkeqësohet në javët e ardhshme, dhe aftësia e ruajtjes në Cushing, Oklahoma, mund të jetë e plotë deri në mesin e majit, thonë analistët.
Shkatërrimi i shpejtë i kërkesës kërcënon të mbushë së shpejti depozitat në të gjithë Amerikën, duke detyruar uljen e çmimeve të naftës dhe detyrimin e prodhuesve të naftës të punojnë më shumë mashtrime dhe të kufizojnë më shumë prodhimin sesa mendohej fillimisht.
Konsumi i përgjithshëm i naftës në SHBA u stabilizua në javën e fundit të raportimit deri në 17 Prill në 14.1 milion fuçi në ditë (ppd), paksa nga konsumi i parashikuar i 13.8 milion bpd në javën e kaluar, që ishte niveli më i ulët i konsumit javor në statistikat e EIA që datojnë nga fillimi i viteve 1990.
Por inventarët e naftës së papërpunuar dhe të benzinës vazhduan të hidheshin ndërsa inputet e rafinerisë së papërpunuar vazhduan të binin, sipas raportit të fundit të inventarit të EIA-s nga kjo javë.
Rafineritë vazhduan të ulin normat e rrjedhës dhe funksionuan në 67.6 përqind të kapacitetit të tyre. Për të krahasuar, rafineritë zakonisht do të funksiononin me më shumë se 90 përqind kapacitet vetëm përpara sezonit të makinës verore. Por këtë vit, sezoni i makinës verore shtyhet dhe pritet të jetë shumë i dobët.
Konsumi i benzinës – pjesa më e rëndësishme e konsumit të naftës në Sh.B.A – është rrëzuar më së shumti që nga fillimi i bllokimeve, me produktin e furnizuar me 40 përqind në 5.3 milion bpd, nga një mesatare prej 8.9 milion bpd në vitin 2020 deri me 13 Mars.
Edhe nëse bllokimet në SH.B.A do të hiqeshin nesër, kërkesa për benzinë nuk pritet të fillojë një rikuperim në formë V. Përkundrazi, ka të ngjarë të qëndrojë rreth niveleve të tanishme për javë dhe ndoshta muaj, duke i shtyrë edhe më shumë inventarët e benzinës dhe të naftës bruto.
“Meqenëse kërkesa negative për benzinë pritet të dëmtojë SHBA gjatë gjithë majit, dhe një sezon shumë i dobët i makinës pritet gjatë verës, nuk ka gjasa që kërkesa për naftë të kthehet në gjysmën e parë të vitit,” tha Rystad Energy këtë javë .
Për të varfëruar inventarët e naftës së papërpunuar dhe të benzinës, të cilat janë më të larta se mesataret pesë-vjeçare, prodhuesit e naftës amerikane do të duhet të ulin prodhimin e naftës. Ata do ta bëjnë këtë sepse tregu do t’i detyrojë ata.
Rrëmuja në Sh.B.A dhe në mbarë botën do të çojë në rënien më të madhe mujore të aktivitetit fracking në Amerikë, sipas Rystad Energy.
“Nëse supozojmë se nuk janë hedhur puse të reja horizontale nga Prilli e tutje, prodhimi i përgjithshëm i LTO do të bjerë me 1 milion fuçi në ditë (bpd) deri në maj, 2 milion bpd deri në korrik dhe nga 3 milion bpd nga tetori deri në nëntor, me Pellgun e
Përmbarimit që zë më shumë se gjysmën e rënies së bazës në mbarë vendin, “tha kompania e pavarur e kërkimit të energjisë.
Sipas Wood Mackenzie, “është e mundur që nëse kushtet e tanishme vazhdojnë, rezervuarët e ruajtjes së Cushing mund të arrijnë kapacitetin deri në mes të majit.”
“Në pjesën më të madhe, dëmi është bërë për vitin 2020, dhe ne besojmë se kjo ngadalësim i rëndësishëm do të çojë në një rënie prej një milion në dy milion më pak fuçi në ditë nga ulja e aktivitetit. Mbylljet e prodhimit do t’i shtojnë këtij numri si majat e kapacitetit të ruajtjes, “tha WoodMac pasi të ardhmen e WTI Crude May u zhytën në territor negativ për herë të parë ndonjëherë në fillim të kësaj jave.
Ndërsa kërkesa globale e naftës nuk pritet të kthehet shpejt në nivelin e saj të zakonshëm 100 milion-bpd – nëse ndonjëherë, duke marrë parasysh ndryshimin në jetën tonë në këtë pandemi – prodhuesit amerikanë detyrohen të reagojnë ndaj forcave të tregut dhe të zvogëlojnë prodhimin shumë më shpejt se sa ata vetë dhe analistët kishin pritur vetëm një muaj më parë, për të mos folur në fillim të këtij viti.
Uljet e 9,7 milion ppd të premtuara nga OPEC + për maj dhe qershor nuk do të afrohen me humbjen e kërkesës. Ndërhyrja OPEC + edhe nëse çdo prodhues në grup përputhet plotësisht me kuotat e tyre (për herë të parë ndonjëherë) – nuk do të jetë e mjaftueshme për të parandaluar që inventarët e naftës në SH.B.A. dhe në botë të mos derdhen brenda disa javësh.
Kjo është arsyeja pse akti i vërtetë i ribalancimit do të jetë ‘ndërhyrja’ e forcave të tregut – prodhuesit në tregjet e lira si Shtetet e Bashkuara dhe Kanada nuk po premtojnë kuota, por prodhuesit e tyre po reagojnë ndaj kushteve të tregut dhe do të zvogëlojnë prodhimin.
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT