Çmimet e naftës po mblidhen për shkak të vendimit nga OPEC + për të zgjatur shkurtimet, por ka ende shumë probleme që industria e naftës duhet të kapërcejë në 2021.
Çmimet e naftës po grumbullohen në mënyrë agresive në prapavijë të prerjes së befasishme të Arabisë Saudite dhe optimizmit mbi shpërndarjen e vaksinave në të gjithë botën. Lajmet për një tendosje të re të Covid-19, megjithatë, kanë dëmtuar mundësinë e një rikuperimi të kërkesës në Evropë. Pyetja e madhe tani për analistët është se çfarë mban 2021 për tregjet e naftës?
Agjencia Ndërkombëtare e Energjisë (IEA) thotë se rikuperimi i kërkesës për naftë do të jetë më i ngadaltë në vitin 2021 nga sa mendohej. Reduktimi i parashikimeve të saj me 170,000 fuçi në ditë (bpd), agjencia me bazë në Paris vlerëson se kërkesa për naftë do të jetë 5.7 mbpd në vitin 2021. Me raportet e bllokimeve të reja në të gjithë Evropën, kërkesa në sektorin e transportit ka të ngjarë të marrë sërish goditje. Më tej, me ndalimet e fundit të fluturimit nga MB, kërkesa për karburant do të vazhdojë të jetë nën presion. Në fakt, sipas IEA, 80 përqind e rënies së konsumit të karburantit në 2021 nga nivelet e 2019 do t’i atribuohet konsumit të dobët të karburantit jet. Analiza nga S&P Global Platts sugjeron që kërkesa do të jetë 2.4 mbpd më e ulët se nivelet e vitit 2019, duke arritur rreth 5.3 mbpd.
Rrjeti Primar i Vizionit (PVN) gjithashtu ka publikuar Raportin e Fundit të Vitit për 2021, duke mbuluar furnizimin, konsumin dhe kërkesën e Lëngjeve të Gazit Natyror, profilet e furnizimit nga Pumpers, dhe shumë më tepër. Raporti PVN thotë se ata janë “optimist, por shumë të kujdesshëm” në lidhje me rimëkëmbjen e kërkesës dhe aktivitetin e E&P në 2021. Prodhuesit mund të pritet të mbledhin kursime të kostos kur është e mundur. Raporti tregon marrëdhëniet e tensionuara midis SHBA dhe Kinës duke shtuar presion në aktivitetin ekonomik global. Raporti gjithashtu nënvizoi mundësinë e një krize furnizimi të Frac Spread. Analistët theksojnë se si depozitat lundruese po rriten në Detin e Veriut dhe Evropë ndërsa nafta në tranzit po rritet. Magazinimi tregtar po mbipopullohet gjithashtu.
OPEC + do të mbetet gjithashtu një fokus kryesor në 2021. Prodhimi libian është rritur dhe, sipas një shfaqje të fundit nga PVN, ai mund të arrijë deri në 1.2 mbpd. Të dhënat nga S&P Platts sugjerojnë që OPEC ka pompuar maksimumin e tij në nëntor 2020, por Rusia dhe Arabia Saudite do të rritin kufijtë e tyre në 2021 dhe mund të zgjedhin të rritin prodhimin. Ndërkohë, anëtarët që përjashtohen janë duke rritur tashmë prodhimin, me Libinë, Venezuelën dhe Iranin që shtojnë më shumë se 600,000 në tregjet muajin e kaluar. Ne mund të presim që trendi të vazhdojë edhe këtë vit.
Kina dhe shëndeti i saj ekonomik do të vazhdojnë të bëj bujë. Kina pothuajse e vetme shpëtoi tregjet e mallrave gjatë pandemisë, por importet e saj tani po ngadalësohen. Ndërveprimi midis SHBA dhe Kinës do të jetë një faktor jetik në mënyrën se si performon ekonomia kineze në 2021.
Prodhimi i argjilës është një tjetër faktor i rëndësishëm për të vëzhguar në 2021, me administratën e re të Biden që ka të ngjarë të jetë më pak miqësore me industrinë e naftës dhe gazit. Vendimi i fundit i Arabisë Saudite për të zgjatur shkurtimet e prodhimit në fillim të vitit ishte një lajm shumë i mirë për stërvitjet amerikane, por industria është akoma në një vit të vështirë nëse nuk trajtohet pandemia globale dhe nëse kërkesa e naftës nuk tërhiqet shpejt .
/Përkthyer dhe përshtatur për Konica.al nga RT